Gå til innhold

Hvilket spill spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morrowind fikk et nytt giv igjen i dag!

Herlig å være tilbake i den supre verdenen der man kan gjøre så og si alt. Kult å starte på main quesen igjen også - selv om jeg kan den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå går det i Brothers in Arms (må runde det engang til)

The simpsons - Hit & Run (morsomt spill)

Og Swat 4

Venter på San Andreas som kommer i neste uke (pc):thumbup:

Skrevet

Boiling Point!

Satan for et BRA spill!

Joda, joda. Det er mer en en håndfull bugs, for å si det slik, og grafikk, fysikk og AI er heller ikke noe å skryte av (teksturene er kanskje ikke så bra, men jeg synes grafikken er kjempefin, jeg!).

Dessuten er bilkjøringen noe laff.

Og det finnes sikkert mange andre negatvie sider med dette spillet.

Men fy faen så mye bra det er også!

Mange små detaljer hjelper totalkarakteren veldig mye (f.eks. måten man finner ut hvor mye klokka er, etc.).

Jeg har ikke skaffa meg spillet originalt, men kommer det en patch som fikser de alvorlige bugsene, da skal jeg så sannelig kjøpe det, for det fortjener utviklerne!

Boiling Point: Road To Hell er definitivt det spillet jeg noen gang har prøvd som har størst potensiale av "lavbudsjettspillene".

Dette tror jeg faktisk, med hjelp av en del store patcher, kan bli en ultimat opponent mot STALKER i RPG-FPS kklassen!

Definitivt verdt en try. :thumbup:

Skrevet (endret)

Boiling Point er et ræva spill. Ikke bare det at det er Masse bugs. grafikken,lyden er så 5 år gammel. eneste positive med spillet er at du har et stort område og bevege deg i. Og kjøre rundt i kjøretøyene er jo så latterlig, kontrollen på kjøretøyene er så idiotisk at det går ikke an. spillet er rett og slett gitt ut på marked før sin tid når det gjelder kodingen på spillet. for det er ikke testet og prøvd ut. spillet er et flopp i seg selv. firmaer som lager sånne spill lever ikke lenge på spill markedet. Vi forbrukere og spillere blir selvsagt mer og mer kravstore når det gjelder spill. Og Boiling Point holder ikke mål i det hele tatt.

Endret av Scortech
Skrevet

Nå for tiden spiller jeg Guild Wars! Kongespill! Er blitt fullstendig hekta! Lenge siden jeg har tilbrakt så mange timer foran PC-skjermen hver dag.

Skrevet (endret)

Nå spiller jeg bare wow :(

så dum jeg var som måtte prøve dette, har jo ikke tid til å bli hekta på et spill nå :p

Endret av Melfacion
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...