porcelaiN Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Ah, ble akkurat ferdig med WWE SmackDown! vs. RAW for ca. 3 ganger eller noe sånt. Tenker jeg skal prøve å gjøre ferdig WWE SmackDown! Here comes the pain, har faktisk aldri gjort ferdig noen av de gamle WWE-spillene, men denne gangen skal jeg orke å gjøre meg ferdig med dem. Etter det må jeg prøve å gjøre ferdig M:I Operation Surma. (ja, kanskje det er et dritt spill, men jeg får litt av den feeling jeg hadde med engang jeg fikk min N64 til jul for mange år siden å spilte James Bond 007)
thomassit0 Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 er snart halvveis på SCCT. anbefales veldig sterkt, super-bra spill.
Hr. Jenssen Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 Spilte nettopp litt SWAT4! (foreløpig er det bare warez versjonen, men i morgen eller i overmorgen får jeg originalen, sendt fra CDON). Og nå skal jeg prøve litt MTA: Vice! Det er jo sykt bra! Spesielt med RPG-regler! (selv om at det lagger litt)
ostehøvel Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 SWAT 4 - Evig konge multiplayer spill! prøv det! Cold Fear og Street Racing Syndicate spiller jeg og litt =P
Spillarkivet Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Nå er jeg akkurat ferdig med Resident Evil 4. Brukte ca 30 timer på å gå gjennom hele spillet. Lurer på om jeg skal fortsette med Timesplitters Future Perfect nå, eller muligens Gran Turismo 4
nxo Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 det er bare et spill i verden... som jeg sikkert har sagt en og en halv million ganger.. -_|!!!CSS!!!|_-
porcelaiN Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 WWE SvR!Blir aldri lei! Skal snart på LAN, så jeg tipper det blir endel CS spilling.
Nauz Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 har ikke spilt orntlig på flere uker men har tenkt til å fyre opp medal of honnor aa etterpå for det er bra
Havon Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Spiller : Cs, og seff gode gamle AOC, The lord of the rings: the battle for middle earth samt litt AOM:T
P-in-P Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Veldig ivrig på Armies of Exigo Hadde flere vist om det kunne det nok blitt mer populært enn WC3 er... Jeg liker det i allefall mye bedre
Anbefalte innlegg