Gå til innhold

Hvilket spill spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder på med to spill for øyeblikket, begge på xbox:

 

-Fable (skal runde for andre gang, som ond. Første gang var jeg good guy)

-Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude (vannvittig morsomt)

 

Edit:

-skal straks starte på Star Wars: Battlefront

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Jeg holder på med to spill for øyeblikket, begge på xbox:

 

-Fable (skal runde for andre gang, som ond. Første gang var jeg good guy)

-Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude (vannvittig morsomt)

 

Edit:

-skal straks starte på Star Wars: Battlefront

Uten å spørre hvordan du har fått fatt på Fable :!: ; Er det verdt pengene? Bør jeg kjøpe meg det?

 

Selv spiller jeg KoTOR for øyeblikket.

Samt et lite spill jeg har laget selv :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg holder på med to spill for øyeblikket, begge på xbox:

 

-Fable (skal runde for andre gang, som ond. Første gang var jeg good guy)

-Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude (vannvittig morsomt)

 

Edit:

-skal straks starte på Star Wars: Battlefront

Uten å spørre hvordan du har fått fatt på Fable :!: ; Er det verdt pengene? Bør jeg kjøpe meg det?

 

Selv spiller jeg KoTOR for øyeblikket.

Samt et lite spill jeg har laget selv :thumbup:

Jeg synes Fable var meget bra, og vil anbefale det til alle som liker rpgspill. Personlig så syntes jeg Star Wars KotOR var bedre, mest pga det fantastiske historien. Men Fable får andreplassen min når det gjelder xbox rpg spill.

Har selv vært en ihuga Fable fan allerede i begynnelsen da spillet het Project Ego. Siden den gang har mye vært tatt ut av spillet, så den beste opplevlsen får du ved å "glemme alt du lest", og bare nyte det som det er. Peter Molyneux(garantert stavet feil) har rost dette opp i skyene siden dag 1, og sagt dette skal bli det beste rpgspillet ever. Vel, han tok feil. Men det betyr ikke at ikke er bra, faktisk så er det, som sagt, et av de bedre rollespillene jeg har prøvd. God grafikk, utrolig mange muligheter, bra musikk, osv. For å si noe negativt, så synes jeg historien var grei, men tynn. "Been there, done that" liksom. Men det er så mye du kan gjøre i dette spillet at det blir helt forskjellig hver gang du spiller det. Anbefaler å spille det gjennom minst to ganger, henholdsvis som god og en som ond. Digger virkelig at personen du styrer forandrer seg(utseendemessig) basert på alt det du velger å gjøre i spillet :thumbup: Fikk en del arr i begynnelsen(sikkert på grunn av en del slåssing iført bare boksershortsen tidlig i spillet, hehe), som fortsatt var der når jeg var ferdig med spillet. Utrolig bra!

 

Så ja, jeg vil si det er verdt pengene!

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Har ikke spilt andre spill en CoD på ca 1 år... foruten ca 2 timers spill i doom3.. forøvrig de kjedeligste 2 timene på lang tid.

 

Snart: CoD UO

 

 

ooopps....consoll spill ja...hmm lol... me = nOOb :blush:

 

Ja har xbox da men spiller ikke så mye på den... men colin mcrae 4 og toca2 har det gått endel av...

Endret av ChrchBrnr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...