Sneglen Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Jepp, Fallout ja Artige spill, selv om jeg ikke har fullført noen av dem
Wyldelife Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Hallao, de beste introene er til Max Payne1 og Vice City!!!
Zork Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Noen som vet hvor man får kjøpt dette kule spillet billig? £9.99 hos play.com
Illmatic Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 kanskje ikke de beste introene men mgs-introene er de som hjertet mitt banker for, særlig 2'ern nå snake hopper fra broen....
Cursio Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ingen som har spilt NFS 2? Det har jo den kuleste introen noen sinne! 2 biler stiller opp på linje, ruser motoren, og spinner av gårde til høy og tøff rock. Og avslutningen med en McLaren som lukker igjen "måkedørene". Du kan tro jeg som 12 år gammel gutt hadde lyst å spille det spillet da! McLaren F1 er fremdeles min yndlingsbil Og krøllekaren fra Top Gear er enig med meg!
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 Ingen som har spilt NFS 2? Det har jo den kuleste introen noen sinne! 2 biler stiller opp på linje, ruser motoren, og spinner av gårde til høy og tøff rock. Og avslutningen med en McLaren som lukker igjen "måkedørene". Du kan tro jeg som 12 år gammel gutt hadde lyst å spille det spillet da! McLaren F1 er fremdeles min yndlingsbil Og krøllekaren fra Top Gear er enig med meg! Uten tvil en av de beste introene....og gjett om Mclaren F1 er min yndlingsbil og (etter toyota Celica )
banzay Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Skrevet 21. mai 2004 Hva skjedde med den orginale introen til RE? den var jo dødsfet, og filmet ordentlige folk med ordentlig film Den har jeg ikke sett. Filmet de ordentlige folk som hadde kledd seg ut?
_ZeTh_ Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 Ingen som nevner Warcraft 3 introen og videoene generelt til det spillet overgår jo alt. Et annet spill som har en fantastisk intro er Independence War 1, det har en heftig intro på 15min! 2'ern hadde og en bra intro. Er enig i at command & counquer spillene har hatt gode introer, sett bort ifra Generals (som på mange måter ikke er et c&c spill, mener nå jeg)
tull91 Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 -Starcraft:Broodwar, -"War, war never changes. The end of the world came pretty much as we'd predicted" -Heroes 3 (Den var råtøff da jeg var liten! Tower som sloss mot Dungeon ) GTA 3 & VC AOE er også veldig tøff. Vet det er flere....kommer bare ikke på dem...
Ol'H Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 liker bedre og spille introen, f.eks som i HL... BLizzard har jo stort sett kun kule intro'er, minner om starten på reign of chaos.
OlaTK Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Warcraft 3 introen er ikke så verst. Er enig med tull91 om Heroes 3 også
banzay Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 Er ikke en intro men E3 videoen for silent hill 2 var bra.
Erad Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Liker introen på Carmageddon 1 jeg. Den var saker da jeg kjøpte spillet. Genewars er også meget meget bra. Red Alert 1 er heller ikke helt borte. Heh, alle disse spillene er fra det forrige årtusen ( 1995 - 97 e.l ) Jeg hinter selvfølgelig til at dem ikke lager introer nå, som dem gjorde før.
Dingot0m Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 (endret) Blizzard sine introer/filmer generelt. + Heroes 3, Worms. Endret 27. mai 2004 av Dingot0m
Niskivara Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 (endret) REmake introen er definitivt en kongekul intro(Og spillet er superbra også), men.... Den jeg liker best... Tror jeg er introen til Deathrap Dungeon. Den var morro. Genialt spill. Endret 27. mai 2004 av Niskivara
The_evil_blue_toad Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Cossacks HL MGS 2 Spellforce BF: V sin er faktisk veldig tøff
HC Alexander Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Introene til Resident evil 0, 2, 3, CV er like bra som den introen i Remaken av RE.1 Alee Filmsekvensene i Resident evil er exstremt bra, av og til er det ikke akkurat oscar materiale når personene kommunisere. Det trekker litt ned. Håper det kommer noen skikkelige anime filmer av Resident evil serien. Filmen var jo bare en total mistake Den har ingenting med resident evil å gjøre.
Hermans Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Filmen var morsom Var knall start i det store huset osv... men så ble den noe helt annet da...
banzay Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Introene til Resident evil 0, 2, 3, CV er like bra som den introen i Remaken av RE.1 Alee Filmsekvensene i Resident evil er exstremt bra, av og til er det ikke akkurat oscar materiale når personene kommunisere. Det trekker litt ned. Håper det kommer noen skikkelige anime filmer av Resident evil serien. Filmen var jo bare en total mistake Den har ingenting med resident evil å gjøre. og nå er 2`ern like rundt hjørnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå