giggs11 Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 håper noen kan bidra med litt hjelp til 'cooler' brettet. Har skrudd på vannet og svømt inn i luka i taket, men kommer ikke videre derfra. Får ikke svømt ei heller gått inn til neste rom. Har loaded fra tidligere checkpoints i fall det skulle være en bug, men til ingen nytte. Noen som har opplevd det samme?
TCi Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 håper noen kan bidra med litt hjelp til 'cooler' brettet. Har skrudd på vannet og svømt inn i luka i taket, men kommer ikke videre derfra. Får ikke svømt ei heller gått inn til neste rom. Har loaded fra tidligere checkpoints i fall det skulle være en bug, men til ingen nytte. Noen som har opplevd det samme? Du må legge deg ned og krype gjennom ventilasjonen etter at du har svømt opp luken. Forbered deg på en real kamp når du kommer ut Neste gang poster du i Far Cry forumet, slik at moderatorene ikke blir "sinte" : http://forum.gamer.no/index.php?showforum=183
Black Star Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Feilpostet... er ikke så sint, men jeg flytter den allikevel
giggs11 Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 TCI: Prøvde det du sa, men sliter ennå. Skjønner ikke hvordan jeg 'står fast' men lurer på følgende. Når en ser opp på luka i taket mens vannet fylles opp er det et 'rødt' lysskjær i toppen. Regner med at dette er toppen av luka? Forstår det slik at jeg skal inn i rommet som er halvfylt med vann (det står sublevel 2) på veggen. Det er i det hele tatt veldig få valgmuligheter. Prøver å legge meg ned som du sa, men akk. Flere gode råd?
TCi Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 TCI: Prøvde det du sa, men sliter ennå. Skjønner ikke hvordan jeg 'står fast' men lurer på følgende. Når en ser opp på luka i taket mens vannet fylles opp er det et 'rødt' lysskjær i toppen. Regner med at dette er toppen av luka? Forstår det slik at jeg skal inn i rommet som er halvfylt med vann (det står sublevel 2) på veggen. Det er i det hele tatt veldig få valgmuligheter. Prøver å legge meg ned som du sa, men akk. Flere gode råd? Når du har svømt opp luken, så er det jo bare å krype videre.. kan egentlig ikke forklare det bedre enn det. Kanskje du ser veien dersom du setter på lykten eller lysinstillingene på spillet..
Gunnar B Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 TCI: Prøvde det du sa, men sliter ennå. Skjønner ikke hvordan jeg 'står fast' men lurer på følgende. Når en ser opp på luka i taket mens vannet fylles opp er det et 'rødt' lysskjær i toppen. Regner med at dette er toppen av luka? Forstår det slik at jeg skal inn i rommet som er halvfylt med vann (det står sublevel 2) på veggen. Det er i det hele tatt veldig få valgmuligheter. Prøver å legge meg ned som du sa, men akk. Flere gode råd? Rødt lysskjær i toppen. Regner med at dette er toppen av luka? Nei det er ikke utgangen, sett på flashlighten så vil du se at det er ei gitterluke og en kanal(krabb inn i kanalen). Det røde lysskjæret blir rett over deg.
Playmofetish Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Hvis du treffer hullet i midten av taket, som jeg regner med du har gjort, er det to ganger du ser. En går rett til siden, der det er et gitter som er halvveis dekket med vann. Der kommer du ikke inn. Du må velge den sjakten som skråner oppover. Kryp inn den samtidig som du trykker på crouch-knappen. Så glir du sakte, men sikkert oppover. Lommelykta er fin å ha. Så hopper du ut sjakten, ned i det brysthøye vannet, og der står det noen venner og venter på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå