Slayer Of Minds Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Kniven i Delta Force 1. Ingenting er så morsomt som å snike seg innpå noen bakfra og stabbe dem ned, for deretter å få to poeng i deathmatch, +en kompis som er etter deg resten av gamet
jonathankrane Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 brekkjerne i halg life (når man er på lan og er overtrøtt kl 4-5 tia på natta.)hehe
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Gauntlet i Q3. Beste våpenet noensinne.
Superslask Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 LOL yes seff er gauntlet en klar vinner. "humiliation"
chouel Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) kan ikke fatte at ingen har nevnt ØKSA i Quakeworld... Endret 2. september 2004 av chouel
Lugmeister Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 I dungeon siege så er det ett hemmelig brett ala "cow lvl" i diablo 2. Når man dreper en boss der så får man en modifisert minigun som heter chicken gun. Navnet sier vel alt om hva ammunisjonen er .
Algron Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Enkelt: STG 44 og M1 garand i Medal Of Honor Allied Assualt
Totenkopf Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Det beste våpne i et spill? Ah, flammekaster opplegge i Blood Lighter + hårspray=teh win
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 bananen og latter granatene i nolf 2 +++MANGE andre våpen i Nolf, og NOLF 2... Shadow warrior hadde fryktelig gøyale våpen, om jeg ikke husker feil...
mago Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 ClusterReedemer i UT er eit ulimate badace våpen
Ol'H Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 muligens et av våpnene i south park spillet... ler enda når jeg tenker på d spillet, spesielt den "alien gizmo" tingen som gjorde at folk startet og danse&synge. tror aldri jeg har flirt så mye i løpet av en game MP som i d spillet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå