Gå til innhold

Noen som spiller et instrument her?


CarinaE

Anbefalte innlegg

Japp, som topicen sier: Noen som spiller et instrument? I såfall hva, og hvor lenge har du spilt?

 

Og kanskje dele noen linker til sider med nedlastbare noter.....hvis det er lov her.... :p

jeg venter med å dele linker til noen har bekreftet at det er lov, jeg... :roll:

 

Jeg spiller piano, og har gjort det i 10 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller trommer, har spilt i omtrent 13 år. Spiller også bass-gitar, siden i fjor høst. Vært borti vanlig gitar, piano og keyboard tidligere, men det er en god stund siden. Trommer vil alltid være mitt hovedinstrument. Settet mitt per i dag, vil bli flere cymbaler etterhvert, og får sett nr.2 i Juli:

2004-05-05_114456_Bilde290.jpg

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Går dere å spiller hos noen lærer eller på en musikkskole?

Jeg går hos en pianolærerinne ved navn Fru.Patey :) Har spillt hos henne siden jeg startet å spille piano

 

Da poster jeg noen note linker jeg!

 

Pianofiles.com

Her er en side hvor en registrer seg, og skriver opp hvilke noter en har, så bytter en med andre. Over 209786 noter... :wow: Denne anbefaler jeg!

 

Piano Angel

 

Free modern sheet music

 

Music sheet agora

 

 

Jeg for min del er mest på utikk etter musikk fra tv serier og filmer.

Lenke til kommentar

Jeg spiller gitar, mest på min elektriske Epiphone Les Paul Heritage, og har gjort det i omtrent 2 år. Jeg spiller gjerne også litt bass, og til tider også trommer, men gitar er best. :green:

 

snap.jpg¨

 

Høhø. Tøfftøfftøffetoget. :D

 

Når det gjelder undervisning, tar jeg timer på den lokale kulturskolen innen gitar. Flink lærer har jeg også, så det er jeg fornøyd med. :thumbs:

Endret av Amlex
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan en åpner .mus filer? Evt hva slags program en trenger for å åpne det?

har fått noen noter i .mus format, men får ikke åpnet det :mad:

.mus-filer er antakelig filer for notasjonsprogrammet Finale.

 

Tilbake til topic:

Jeg har spilt gitar og bassgitar i snart 10 år. Spiller også orgel og piano, som jeg begynte med da jeg var 5 år. Nivået har dog tapt seg sterkt etter at jeg begynte å spille gitar og bassgitar i 13-årsalderen. Jeg har hatt absolutt gehør siden jeg var 10-11 år.

Har også spilt altsaksofon en del år, men det begynner å bli lenge siden.

 

Instrumenter: Fender Deluxe Fat Stratocaster og Epiphone Thunderbird 5. For tida låner jeg et Roland XP-10 keyboard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...