Gå til innhold

Kommer det noen telefoner som er verdt å vente på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommende de neste to måneder:

 

Nokia 7610

Nokia 6610i

Nokia N-gage QD

 

Siemens S65

Siemens CX65

Siemens M65

 

SonyEricsson K700

 

Disse burde ihvertfall alle ha kommet ut innen to uker. Om de er verdt å vente på får være opp til en og enhver.

 

edit: Viser seg at jeg tok feil angående S65 :( Da blir altså Nokia de første på markedet med megapixel-kamera.. og sonyericsson blir vel de siste..

 

i norge altså.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

CX65 mener du :)

En mobil du får seriøst mye for pengene for.

Også har vi støtsikre M65 da, som blir et par hundrelapper dyrere enn CX65.

 

Og C65, som nok kommer til å bli sen-sommerens/høstens bestselger på kontantkort-markedet. Billig og bra kamera-mobil.

Lenke til kommentar
CX65 mener du :)

En mobil du får seriøst mye for pengene for.

Også har vi støtsikre M65 da, som blir et par hundrelapper dyrere enn CX65.

 

Og C65, som nok kommer til å bli sen-sommerens/høstens bestselger på kontantkort-markedet. Billig og bra kamera-mobil.

Såklart CX65 jeg mente ;) Men glemte også 7610 ja... Men de fleste er nok nevnt nå. Hvis ikke Samsung har noen godbiter rundt hjørnet da. E710 kommer jo da, men om den er verdt å vente på... :roll:

Lenke til kommentar
Kommende de neste to måneder:

 

Nokia 7610

Nokia 6610i

Nokia N-gage QD

 

Siemens S65

Siemens CX65

Siemens M65

 

SonyEricsson K700

 

Disse burde ihvertfall alle ha kommet ut innen to uker. Om de er verdt å vente på får være opp til en og enhver.

S65 har release 3Q 2004, så den kommer nok ikke før ute i september tipper jeg.

 

Ellers er jo som nevnt K700 og 7610 de store sakene i løpet av sommeren, med CX65 som en stor outsider. M65 kommer til å bli en støtsikker bestselger, og nokia 6610i en for alle de som ikke klarer seg uten nokia men som vil ha kamera.

Lenke til kommentar
  Trenger virkelig en ny tlf, men er jo alltid slik at det vil komme nye tlf som er verdt å vente på. Så nå lurer jeg på om der er noen modeller som er på vei de neste to mnd som gjør det verdt ventetiden.

Den mobilen det er verdt å vente på er k700, men hvis du gidder å vente til kvartal 4 kommer jo s700, og den har jo mye bedre specs da :thumbs:

Endret av everex
Lenke til kommentar
CX65 mener du :)

En mobil du får seriøst mye for pengene for.

Også har vi støtsikre M65 da, som blir et par hundrelapper dyrere enn CX65.

 

Og C65, som nok kommer til å bli sen-sommerens/høstens bestselger på kontantkort-markedet. Billig og bra kamera-mobil.

Jeg merker meg hvordan Siemens er veldig gode til å gi mye for pengene i lavprismarkedet. De er vel de flinkeste i dette sjiktet, kanskje sammen med Nokia. SE har jo stort sett vært fraværende her sånn. Det som skjemmer Siemens i den nedre delen synes jeg er designet. Har de andre som designer billigmodellene? De ser så plastikkaktige og billige ut synes jeg. Kanskje pga det oransje lyset også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...