Gå til innhold

Hva bruker du mobiltelefonen din mest til?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vekkerklokke, ringning (for en bombe!), sms, word/excel, internett browser og forskjellige nyttige og unyttige apps på p900 og 6600.... (Som mp3, video spiller, fjernkontroll osv.)

edit: Glemte kalender og notatblokk, meget nyttig!

Endret av Remerser
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde en 7250i, den brukte jeg til å ringe, sende meldinger, mms'er, og til å skrive opp avtaler og diverse i kalenderen.

Nå har jeg en 6600, den bruker jeg til å ringe, sende meldinger, mms'er, og til å skrive opp avtaler og diverse i kalenderen.

Vel anvendte penger ja.... :blush:

Endret av walter_melon
Skrevet

Hmm... Jeg bruker telefonen min til å skrive ShortMessagingServices(SMS) og til å ringe litt. Har faktisk begynt å ringe mer enn å skrive SMS. Har funnet ut av at man får sagt mer på 1 minnutt med ringing enn 10 meldinger omtrent :p Men eller så går det mye til mp3 og av og til spill, men da er det krise av kjedsomhet! :D

Skrevet

Når den ikke er på reperasjon (:D) bruker jeg min SX1 til mp3, meldinger, fotoalbum og ringing.

Overrasker egentlig meg selv at jeg ikke bruker masse spill og tredjepartsprogramvare, men er litt lei alt det der nå egentlig.

Skrevet

Det går vel mest i meldinger og å bli oppringt... Gidder (nesten) aldri å bruke penger på å ringe folk... Vekkerklokke innimellom også da

Skrevet

har en t610 for øyeblikket.

bruker mer eller mindre 400kr hver måned

det jeg bruker mest penger på er:

-ringing

-epost

-wap/gprs

-sms/mms

-msn

Skrevet
Gidder (nesten) aldri å bruke penger på å ringe folk...

Bruk en stoppeklokke til å ta tiden på hvor lang tid det tar å lese to meldinger så skal du hvor mye tid og penger du kunne spart på å ringe folk i stedet.

Skrevet

Tar omtrent 10 bilder dagen, video avhenger av hvilken telefon jeg har, ringer et par samtaler, endel SMS, litt MMS, vekkerklokke, kalender, evt andre fete funksjoner telefonen måtte by på.

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...