Gå til innhold

Hva bruker du mobiltelefonen din mest til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

T610'n min brukes til å ringe med, og mest meldinger. Noe Minigolf og BlackJack om jeg ikke har noe å finne på, spesielt kult er det med Minigolf over Blåtann. Tar noen kule bilder, og bruker som bakgrunn. Ellers brukes kalenderen en del...

 

3210'n min brukes ikke lengre, men den ble brukt til å ringe med, og sende SMS, mens jeg hadde P800. Brukte den på fest og når jeg hadde behov for mindre telefon.

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar
har ikke fått meg kameratelefon ennå, så jeg bare lurer hva er det folk tar bilder av hele tiden nå, som dere ikke så behovet for før, før dere fikk dere kameratelefon ? Siden noen her tar ørten bilder om dagen ? Er plutselig alle blitt hobbyjournalister eller :)

 

mvh nerd-light

Det er ikke så lett å forstå, men så fort du får deg en mobil med kamera så vil du se at det faktisk er ganske praktisk med kamera på den. Selv om bildekvaliteten ikke er allverdens så kan den fint brukes til å bevare div. minner.

Lenke til kommentar
har ikke fått meg kameratelefon ennå, så jeg bare lurer hva er det folk tar bilder av hele tiden nå, som dere ikke så behovet for før, før dere fikk dere kameratelefon ? Siden noen her tar ørten bilder om dagen ? Er plutselig alle blitt hobbyjournalister eller :)

 

mvh nerd-light

Før var det flere ganger hvor jeg kom i en situasjon der jeg tenkte "F*ck, her skulle jeg hatt et kamera", og det har jeg nå (jeg tar både med meg det skikkelige digitalkameraet og mobilen om jeg skal no' spesielt, förstås)

Lenke til kommentar

Er en av de ytterst få (virker det som) som faktisk bruker telefonen til å snakke med folk. Kanskje en SMS i ny og ne. Samt Wap/GPRS når jeg har den i lomma og glemmer å skru på tastelåsen.

 

Er vel ikke lenge før det kommer mobiltelefoner uten mulighet for ringing, siden ingen bruker de til det. :p

 

Hadde en Motorola CD160 (mursteinstelefon) fram til ikke så lenge siden. Kjøpte så en Siemens C60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...