Gå til innhold

ACER FERRARI 3200/3400


Anbefalte innlegg

Ser at Acer Ferrarari 3200 er nede i 15'277 Nkr hos Itbutikken

 

Acer Ferrari 3200 - Mobile Athlon 64 - 15" TFT

 

Noen som vet om denne har  5400rpm disk?

Nei, hvis ikke annet er spesifisert så leveres den med en Toshiba 80GB 4200RPM harddisk som de fleste andre bærbare fra Acer. Netshop leverer visstnok Acer Ferrari 3200 med en Hitachi 60GB 7200RPM harddisk for bare 300 kr. ekstra.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan man oppgradere cpu'en på Ferrari'en ???

Ja. Ifølge servicemanualen så kan Acer Ferrari 3200 oppgraderes med low-power Mobile Athlon 64 3000+, men da må i såfall Acer Norge foreta oppgraderingen ellers ryker nok garantien.

 

IT-Butikken har nå forresten fått inn denne prosessoren i sitt sortiment:

https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=72821

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Du mener hvis du kjøper den fra Itbutikken? Nei, ingen fortolling eller mva.

So what's the catch? Får ein feil keyboard (ref. andre postar i denne tråden), dansk programvare, trøbbel med tollmyndigheitene, garantirot pga utanlandsk butikk? Tilbodet verkar litt for godt til å vere sant.

Har forøvrig vore/er heilt på nippet til å handle Ferrari m/ XP Pro hos Mamoz (19.187,-), skal holde skallen kald ei lita stund til og vente på eit par ekstra innlegg/svar/kommentarar her i forumet.

Endret av Badger
Lenke til kommentar
Ser at Acer Ferrarari 3200 er nede i 15'277 Nkr hos Itbutikken

 

Acer Ferrari 3200 - Mobile Athlon 64 - 15" TFT

 

Noen som vet om denne har  5400rpm disk?

15.277,- + 24%mva = 19.003,-

Ferrarien må vel fortolles?

https://ssl.itbutikken.dk/information/lev.asp

Alle priser er inkl. 24% moms, hvor ikke noe annet er angitt.

Nei, det tilkommer ikke toll siden varene sendes ut fra IT-Butikken sitt norske servicekontor så alt er inkludert.

Lenke til kommentar

OK, då ser det ut som itbutikken får tilslaget. Eg vil gjerne ha med MS Office, nokon som veit kva forskjellen på dei følgande produkta er, og kva versjon eg kan/bør kjøpe?

https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=50581

https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare...arenr=c20863636

(Sorry om dette temaet er i feil forumtråd, men det høyrde på sett & vis til...)

Kan EDU-versjon kun bestillast gjennom akademiske institusjonar?

Lenke til kommentar

Vekten på 6.2 kg er sikkert fraktvekt som alltid er mye høyere enn vekten på selve laptopen.

 

Samme hvordan de får det billigere, som sett tidligere her på forumet så er det STOR variasjon i pris på like produkter, har vært vist forskjeller større enn dette, da mellom mpx og komplett om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Alle som har kjøpt fra Itbutikken:

Tilleggsforsikringa itbutikken tilbyr følgande forsikring i 3 år:

Tryghedsforsikring

- Pludselige uforudsete hændelser

- Selvforskyldte skader

- Spild af væske i udstyret

- Lynnedslag/overspændning

- Slitage skader

- Funktionsfejl

For Acer Ferrari 3200 til 15.325,- koster tre års 'idiotforsikring' 1.421,-. Kanskje ei grei investering for ein som meg som svidde bootsectoren på systemdisken i formiddag?

Lenke til kommentar
Alle som har kjøpt fra Itbutikken:

Tilleggsforsikringa itbutikken tilbyr følgande forsikring i 3 år:

Tryghedsforsikring

- Pludselige uforudsete hændelser

- Selvforskyldte skader

- Spild af væske i udstyret

- Lynnedslag/overspændning

- Slitage skader

- Funktionsfejl

For Acer Ferrari 3200 til 15.325,- koster tre års 'idiotforsikring' 1.421,-. Kanskje ei grei investering for ein som meg som svidde bootsectoren på systemdisken i formiddag?

Vet du om dette går an å bestille etterpå.. regner med å få pc'n min i morra, men droppet den forsikringen.

Lenke til kommentar

jeg kjøpte min acer ferrari på itbutikken.no.. var på utkikk etter en billig laptop som funker okey :) denne gjør da det! men Ø og Æ har byttet plass! så når jeg trykker Ø får jeg Æ hehe! who cares! ser ikke på tastene når jeg skriver alikavel..

 

hadde forsåvidt ingen problemer med butikken! utenom at danskene sa at den var sendt mens de norske sa den ikke var sendt, men så fikk jeg pakkesporingsnummer fra den danske delen av firmaet, så den var fremme dagen etter!

 

hehe, er strålende fornøyd

Lenke til kommentar
jeg kjøpte min acer ferrari på itbutikken.no..

Hei.

Var Windows XP på dansk eller norsk? På Itbutikens sider står det:

 

Alle ITbutikken`s varer kjøpes hos grossister i Danmark, kan det i visse tilfeller skje at det følger Dansk: manual, strømledning eller telefonledning

 

Det står alså ikke at operativsystem samt proramvaren er på dansk. Er dette tilfelle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...