Gå til innhold

ACER FERRARI 3200/3400


Anbefalte innlegg

jeg kjøpte min acer ferrari på itbutikken.no.. var på utkikk etter en billig laptop som funker okey :) denne gjør da det! men Ø og Æ har byttet plass! så når jeg trykker Ø får jeg Æ hehe! who cares! ser ikke på tastene når jeg skriver alikavel..

 

hadde forsåvidt ingen problemer med butikken! utenom at danskene sa at den var sendt mens de norske sa den ikke var sendt, men så fikk jeg pakkesporingsnummer fra den danske delen av firmaet, så den var fremme dagen etter!

 

hehe, er strålende fornøyd

Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk drømmen i hus? Ble den levert på døren eller kom den med posten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kjøpte min acer ferrari på itbutikken.no..

Hei.

Var Windows XP på dansk eller norsk? På Itbutikens sider står det:

 

Alle ITbutikken`s varer kjøpes hos grossister i Danmark, kan det i visse tilfeller skje at det følger Dansk: manual, strømledning eller telefonledning

 

Det står alså ikke at operativsystem samt proramvaren er på dansk. Er dette tilfelle?

Da jeg snakket med itbutikken sa de at programvaren var på dansk. Han jeg snakket med virket som han hadde røyket et eller annet, så jeg fikk ikke så mye fornuftig ut av han. Noen som kan fylle meg ut, bekrefte eller avkrefte dette?

Lenke til kommentar

Det tok oss en dag fra vi bestilte denne fra PSData til vi mottok den på jobben. Maskinen er mye råere i virkeligheten enn på bilder! Det blir fett å stille opp på møter med denne. Dell maskiner blir liksom ganske bleke mot dette...

 

Vi skal dog kjøre Windows 64 på den og ikke den sedvanlige Windowx XP versjonen, det var derfor vi kjøpte maskinen.

Lenke til kommentar

Ja , nå var ferrarien endelig i hus....alt var ok ....bortsett at jeg fikk FEIL strøm kabel!!!!!

 

Men merkelig nok så har ikke jeg det æø/øæ "problemet"...?? jaja det var forsåvidt greit.. :ermm:

 

 

Kan noen gi meg et tips på hva jeg kan gjøre????

 

Kjøpte den fra Databutikken! (Fikk den på "rekord tid" bestilte kl 23 tirsdag og fikk den idag (lørdag 13,00) )

 

Hjelp.... :cry:

Lenke til kommentar

sun360: Men du fikk altså riktig norsk tastatur, manualer, etc? :dontgetit:

 

Det tyder på at du har fått enten engelske og/eller danske kabler med din maskin, så du bør ta kontakt med Databutikken for å få byttet disse. Det eneste alternativet jeg kommer på er å skaffe en reiseadapter som passer eventuelt.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Jeg må tydeligvis vente til mandag allikevel ( support var stengt , åpent bare hverdager 0900 - 1500).... og jeg som ville skryte av "ferrarien i sekken" til et par kompiser...ja ja da blir det alltid neste uke på jobben.... :(

 

Men uansett så er denne pc'en rå så det svir!!!

Endret av sun360
Lenke til kommentar
Ja , nå var ferrarien endelig i hus....alt var ok ....bortsett at jeg fikk FEIL strøm kabel!!!!!

 

Men merkelig nok så har ikke jeg det æø/øæ "problemet"...?? jaja det var forsåvidt greit.. :ermm:

 

 

Kan noen gi meg et tips på hva jeg kan gjøre????

 

Kjøpte den fra Databutikken! (Fikk den på "rekord tid" bestilte kl 23 tirsdag og fikk den idag (lørdag 13,00) )

 

Hjelp....  :cry:

At du har feil plugg på enden av strømkabelen er vel ikke noe problem. Du setter bare på en vanlig norsk jordet stikkontakt. Alle elbutikker og lign. har dette, inkludert Ikea osv. Det kan dog fort ryke på en 20 kr for denne eksklusive delen :)

Endret av hn66
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...