kingnothing Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Jeg opplever litt merkelig lyd i Hitman 3, men bare på effekter, sånn som vind og "skurring" i lysrør. Noen som har samme problem? Har Sound Blaster Audigy, som forøvrig funker helt fint i alle andre spill.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 har det oxo kan det være warez? selvsagt, hver eneste gang det er noen som har problemer med lyden i et spill så er det jo sannsynligvis warez har du prøvd å oppdatere spillet ?
ttt Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 pathcen til contracts: http://www.gamershell.com/download_5695.shtml
kingnothing Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Skrevet 12. mai 2004 Det er ikke warez. Jeg skal prøve å legg inn patchen, og nyeste drivere til lydkortet. (beklager seint svar...har vært borte...)
Gromle Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Har samme problem, endel susing og skurring og rare lyder som dukker opp helt ut av det blå. Har patcha til V 1.74 uten at det hjalp noe. Bruker det integrerte lydkortet på Asus A7N8X.
Gjest medlem-19530 Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) har det oxo kan det være warez? selvsagt, hver eneste gang det er noen som har problemer med lyden i et spill så er det jo sannsynligvis warez sier ikke det, men jeg hadde warez hitman og hadde samme prob Endret 13. mai 2004 av medlem-19530
kingnothing Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 Fikset det! La inn Hitman patch, og nyeste drivere til Sound Blaster, så hørtes alt bra ut! (genialt spill forresten!)
mad2003 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Den warez versjonen jeg hadde før jeg "kremt" kjøpte spillet funka helt fint! Det er feil å altid spørre om det er warez kopien som inneholder feil osv! det er jo en eksakt kopi av orginal spillet til oss som ikke har råd till alle spill:P bare du ikke har så kalte Ripz der fjerner de unødvendige ting og da blir det noen ganger en del feil ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå