Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADVARSEL: Kazaa saboterer maskinen


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle prøve Kazaa, og det er blitt til et mareritt for maskinen min. Etter at jeg installerte Kazaa begynte den å gå treigt. Eksempelvis tar det flere sekunder fra jeg åpner en ny side til den er på plass i explorer. Trykker jeg f.eks save as i Word tar det også fort et par sekunder fær rullgardina kommer ned. Åpner jeg et tyngre program tar det flere minutter før det åpnes. Maskinen står og tenker, tenker og tenker uten å gjøre noe. Lobotomert er vel kanskje det rette uttrykket.

 

Jeg har kjørt Ad-aware, uten at det har hjulpet. Jeg har også fjernet Kazaa med tilleggsprogrammet som fulgte med. Fortsatt er problemet der. Skulle noen ha tips for hvordan man fikser dette, tar jeg gjerne i mot det.

 

For dere som vurderer Kazaa: Glem det, om du ikke vil lobotomere maskinen din :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[quote name='Osse-Mon' date='10/05/2004 : 10:26'] [quote name='CastorFiber' date='10/05/2004 : 09:15'] Mesteparten av det du finner er fake- filer og injected MP3 uansett. [/quote]
TULL! :roll:

Kazaa er fremdeles en av mine beste kilder for å finne "backupversjoner" av musikken min. :blush:

Har enda ikke funnet injected Mp3...
Bruker man Kazaa Lite, finner den langt færre bogusfiler også... [/quote]
Javel- forsøk å finne albumet G3- live in Japan, så finner du ut hva jeg mener. :) Men vi har forskjellige erfaringer, og det er jo ikke rart, siden det er så mange filer å velge mellom. Betyr det at det jeg hevder er tull? Fantasisk.. Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar

Det er det mp3- filer som inneholder biter med støy/stillhet kalles. Etter det jeg vet er det ingen som har klart å bevise det, men det spekuleres i at plateselskapene klarer å legge ut filer med eksakt samme hash- kode som delte filer. Så når du laster fra flere, vil du altså få ødelagt mp3- filen din når du laster en fil fra plateselskapets server, fordi den sender ut støy i stedet for musikk- data. Navnet kommer altså av at filen du egentlig vil ha blir "injected" med skrap- data.

 

Se her, forresten: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/05/10/397969.html

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...