Gå til innhold

OK.NO treff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde vel ikke være verre en å lage en poll for deg skrue siden du er moddis. Fredag eller Lørdag 28/29.

 

Er desverre litt for langt mellom Stavanger og Oslo ;)

Neida, det kan du godt si.

Men i respekt for trådstarter, holder jeg meg i bakgrunnen. Men om han vil, kan jeg gjerne bidra med en poll!

 

Langt mellom Stavanger og Oslo? Sant nok; ca 55 mil. Men gir du gass, så klarer du Stavanger - Oslo på 6,5 timer. (Min pers, i 1974)......

Btw; Den gangen var ikke fotoboksene oppfunnet! :p

Er 15 år

Skal jeg kjøre ulovlig på en stayaway(Starway) fra stavanger på oslo i 50 km/t pluss å måtte stoppe på annen hver bensinstasjon kommer det nok til å ta litt tid :p

Lenke til kommentar
i så fall skrue hvis du er 56 år er du sinsykt kul til og være et år eldre en bestemora mi ! hun som ikke hvet hvordan en pc skal slås på :thumbs:

Jeg har ikke bestemor :p bare en bestefar som er 75 i år :cool:

hehe ! jeg har alle de gammle i slekta mi ennå! :thumbs:

Lenke til kommentar
seriøst skrue er du 56 år :wow: 

trodde du var rundt 20-25 !

 

 

hvor lenge har du holdt på med data da!?!? :dontgetit:

Grattis til Typhon, herfra også!

 

Og Ho1m; Jadda, jeg er en "oldis" på 56, som fyller 57 i august. Shocked? I guess! :green:

Har for såvidt svart på spørsmålet ditt lenger opp i tråden, så du kan jo lese der!?

Men fordi jeg er "mange år", er det ikke dermed sagt at jeg er henfallen til bruk av "hatt og frakk".

Tvertimot! Jeg elsker fortsatt å "ta starten" når lyset skifter fra rødt til grønt, og blir gjerne med på hastigheter over 200km. Og unndrar meg heller ikke fra diskusjoner om diverse konstellasjoner omkring PC og data, enn si overklokking og vannkjøling.

Men innser mer enn gjerne at jeg er en n00b, når det gjelder php, C++ og slike ting.

Der har dere MYE å lære meg....

 

But; "I´m not dead, yet".........

Lenke til kommentar

Skulle gjerne vært med på treff i Oslo, selv om jeg aldri er på OK bare amobil og off topic :p:D Høres gøy ut da, men så passer togtider og busstider så dårlig sammen og det går faktisk ikke buss hjem fra drammen etter 22.10, hadde vært kult om det kunne vært en gang til selv om det blir fredag den 28, i sommerferien hadde det jo vært fint :D

Lenke til kommentar
Kommer jeg meg på detta treffet så vurderer jeg å dra med en laptop, hvis det er trygt da :ermm:

 

Noen som drar med videokamera og filmer litt eller?

Tror ikke at noen kommer til å prøve å stjele laptopen, men hvis vi skal spise pizza så kan det hende at den blir skitten av at noen søler noe på den.

 

Jeg tar med fotokamera i hvert fall, det er sikkert noen andre som kan filme. Hvis folka ønsker det kan jeg legge ut bildene på en internett side så dere kan se de og laste ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...