Gå til innhold

OK.NO treff?


Anbefalte innlegg

I trondheim ja... Lian for å være mer nøyaktig... tja ikke helt sikkert, men kan ha det i løpet av sommeren eller etter sommerferien :p

 

Jeg blir 19 i sommer så sier alt over 18 er velkommen (17 skal da gå det også)

Hvis noen er uenige så kom med argumenter.

Ja jeg er ganske uenig i det, jeg bor i trondheim og er 14år, 15 løpet av året her.

Det skal være et OK.no/HW.no treff. Da kan man egentlig ikke sette aldersgrennse, trur egentlig at det er mange under 18år fra trondheim her..

Dessuten trur jeg det har passa bedre med Grilling på Marinen :)..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Marinen ja, hmmm. hvorfor ikke lian, ikke så langt unna det? Men ja, det passer vel bedre i marinen for de fleste :roll:

 

Men når? Passer vel best etter sommerferien, siden det er vel mange som skal på ferie kan jeg tenke meg..

 

Vel, vi får se..

 

Hva om en moderator kom og laget en poll?

Lenke til kommentar
hva skjedde med oslo møtet?

Tror det går seg til etterhvert. Er litt dissens om datoen, foreløpig.

Jepp, vet ikke helt når det bør bli jeg.. Men snart iallefall. du har ikke lyst å lage en ny tråd med poll?

 

om oslomøtet, og hvilken dato:

 

Fredag/Lørdag 4/5 juni

Fredag/lørdag 11/12 juni

 

osv..

Lenke til kommentar

Jepp, vet ikke helt når det bør bli jeg.. Men snart iallefall. du har ikke lyst å lage en ny tråd med poll?

om oslomøtet, og hvilken dato:

Fredag/Lørdag 4/5 juni

Fredag/lørdag 11/12 juni

 

 

 

Det kunne jeg saktens har gjort, om jeg hadde visst hvordan.

Men jeg tror ikke at jeg har rettigheter / skills til det. :blush:

Lenke til kommentar

Kunne kanskje vært med, men nå har ikke jeg lest mer enn første siden, og forstod da at vi skulle dra på Peppes på Jernbanetorget? Hvorfor ikke velge et litt hyggeligere sted når man først skal ha det hyggelig, og er i en by full av fine steder? Plata ved siden av er jo ikke akkurat fin... (all medliddenhet til rusmisbrukerne)

Lenke til kommentar
Kan de som ikke henger i overklokking være med eller?

Det kan du helt sikkert!

 

 

Kunne kanskje vært med, men nå har ikke jeg lest mer enn første siden, og forstod da at vi skulle dra på Peppes på Jernbanetorget? Hvorfor ikke velge et litt hyggeligere sted når man først skal ha det hyggelig, og er i en by full av fine steder? Plata ved siden av er jo ikke akkurat fin... (all medliddenhet til rusmisbrukerne)

 

 

Hvis noen har et bedre forslag til et sted å møtes er det bare å foreslå det. Det beste hadde jo kanskje vært slik som de i Trondheim foreslo, å grille. Da slipper vi jo å tenke på plassproblemer og ledige bord. Ett sted som er fint, er jo Middelalderparken litt øst for Oslo S. Det hadde jo gått an å møtes ved Oslo S og gått sammen bort hvis folk er usikker på hvor den er.

 

Hva synes dere om det forslaget?

Lenke til kommentar
Vel grunne til at vi kanskje satte peppes'en på jernbanetoget er fordi at det er lett å komme dir med bane/tog/buss/trikk.. Men Rio pizza oppi egertorg et er fint sted.. og det er jo rett ved slottsgata.. :yes::):love:

Men som sagt før, er det jo ikke akkurat hyggelig der da. Og ikke et sted å vanke for folk under 18.

Hva syntes dere om sankthanshauen da? 37 bussen går jo rett fra Oslo S og stopper jo så og si i parken, så problemet å komme seg dit er vel ikke akkurat til stede.

Lenke til kommentar
Vel grunne til at vi kanskje satte peppes'en på jernbanetoget er fordi at det er lett å komme dir med bane/tog/buss/trikk.. Men Rio pizza oppi egertorg et er fint sted.. og det er jo rett ved slottsgata.. :yes:  :)  :love:

Men som sagt før, er det jo ikke akkurat hyggelig der da. Og ikke et sted å vanke for folk under 18.

Hva syntes dere om sankthanshauen da? 37 bussen går jo rett fra Oslo S og stopper jo så og si i parken, så problemet å komme seg dit er vel ikke akkurat til stede.

St.Hanshaugen, fredag (28.mai) kl 18 med grillmat kan jo være en plan.

 

Hvis ikke alle som vil kan komme da, kan det jo bare settes opp et tilsvarende treff f.eks et par uker senere i tillegg.

Lenke til kommentar
Men som sagt før, er det jo ikke akkurat hyggelig der da. Og ikke et sted å vanke for folk under 18.

Definitivt ikke. Bor selv i Trondheim, men i vinterferien var jeg i Oslo en snartur med bil (helvette å finne frem :thumbdown: ). Uansett, det er lite kult å dra på peppes pizza på andre sida av plata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...