Gå til innhold

OK.NO treff?


Anbefalte innlegg

Trådstarter bør vel organisere dette?

Men for at dette skal bli enklest mulig bør vel alle interesserte "Oslodeltagere" sende en bekreftende PM, slik at han har oversikt over antallet?

Bare som et forslag.

 

Btw; 28. mai er vel en fredag? Og for min del vil det passe best da. Den / de som har "klaven" på finger´n bør jo helst holde seg hjemme på lørdagskvelden, ellers ender det vel med et lokalt "tordenvær". Jeg har klave, og "know all about it"........ :cool:

 

Men la nå ikke det være bestemmende, om flertallet stemmer for lørdag 29, så bøyer jeg meg selvsagt for det.

 

Med det samme; Ha en knallendes 17. mai, alle som titter innom her!

Vel, det kan faktisk hende at jeg MÅ ta en tur til hytta helgen med 28/29 fordi jeg måsta sette ut båten min. + at noen skal kanskje noe i pinsen.

 

Nå til helgen kan jeg, men da reiser vel mange bort.

Jeg kan også 4 Juni

 

Så for å ha litt kontroll over det. Så syns jeg deet er greit at vi tar det da.

 

5 Juni Lørdag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[quote]Jeg bor i Vartdal, som er en bitteliten bygd på Sunnmøre, så det er dessverre vanskelig for meg å komme på "OK.no-treff". 
Hva med lokale møter?

Edit: Jeg er 16, så jeg trekker vel ned gjennomsnittsalderen. Desto bedre.[/quote]

Noe i Ålesunds området hadde vert fint :w00t:
Kommer fra Sula, det er jo bare ei ferge å 15 min med bil fra Vartdal :yes:

P.S kjener du Linda og Hege å den gjengen?
Lenke til kommentar
Jeg bor i Vartdal, som er en bitteliten bygd på Sunnmøre, så det er dessverre vanskelig for meg å komme på "OK.no-treff". 

Hva med lokale møter?

 

Edit: Jeg er 16, så jeg trekker vel ned gjennomsnittsalderen. Desto bedre.

 

Noe i Ålesunds området hadde vert fint :w00t:

Kommer fra Sula, det er jo bare ei ferge å 15 min med bil fra Vartdal :yes:

 

P.S kjener du Linda og Hege å den gjengen?

Kjenner Linda og Hege, ja. :green:

Linda går jo i samme klasse som meg og Hege er ett år eldre.

Lenke til kommentar

Kan ikke vi prøve å få til et Oslo-treff på kommende fredag (28. mai) i sentrum? Det er jo klart at de ikke vil passe for alle, men helt sikkert for noen. Er det mange som evt er under 18? (med tanke på evt modde-pils..)

 

Det går jo fint å ta det på et pizza-sted, f.eks Peppes nederst på Karl Johan i 17-19 tiden. Den er jo grei å finne, og serverer jo mat.

 

Hvor mange er med?

 

 

(Hvis det skal gjennomføres er det greit å sette en dato. Forhåpentligvis blir det jo såpass moro og interessant at man gjør dette flere ganger. Da kan jo de som evt ikke kommer seg med denne gangen komme også..)

Lenke til kommentar
Hva som er vitsen med å ta inn på Peppes etc når det er streik, dem har vel allerede mistet halvparten av indigriensene sine.. (noe som var tilfellet sist vi var der)

Tviler på at de har gått tom for drikke allerede da.

 

Om man er øltørst kan man jo evt ta en Budweiser som en nødløsning. Import-øl er ikke rammet av streiken.

 

Er det virkelig ikke stemning til å møtes mens bryggeristreiken pågår?

Lenke til kommentar
Hva som er vitsen med å ta inn på Peppes etc når det er streik, dem har vel allerede mistet halvparten av indigriensene sine.. (noe som var tilfellet sist vi var der)

Tviler på at de har gått tom for drikke allerede da.

 

Om man er øltørst kan man jo evt ta en Budweiser som en nødløsning. Import-øl er ikke rammet av streiken.

 

Er det virkelig ikke stemning til å møtes mens bryggeristreiken pågår?

Spiller ingen rolle for meg! Jeg fungerer like godt på øl/cola/sprit/vann...

Lenke til kommentar
alle, men helt sikkert for noen. Er det mange som evt er under 18? (med tanke på evt modde-pils..)

 

Det går jo fint å ta det på et pizza-sted, f.eks Peppes nederst på Karl Johan i 17-19 tiden. Den er jo grei å finne, og serverer jo mat.

Peppes er jo helt kurrant. De som vil kan bestille "modde pils" :lol: og de som ikke vil/har lov kan få en "Coke And A Smile" :thumbup:

Lenke til kommentar

hømmm noen som mekker et Stavanger treff ??? vi har jo og en peppes midt i byen med easy axxes til videre modding ut over natta for di som kan det :)

 

mange Stavanger folk og omegn er det her da .. (det er jo bare 4timer med buss fra kr.sand (HINT HINT(dere er og velkomene(the more the merryer))))

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
bryggeristreiken er over, og om noen dager skal vel øl-tilstandene være litt mer normale...

hehe! Var på vei til å poste samme meldingen!

 

Nå da, Mr. Ueland? Fortsatt negativ?

Hadde dere lest det jeg skrev en gang til så hadde dere sett at jeg snakket om selve pizzaene, som dem lever av, har vært der 2 ganger i løpet av streiken og dem har alltid hatt problemer med flere av pizzaene.. men jeg stiller nok opp uansett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...