Gå til innhold

OK.NO treff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter bør vel organisere dette?

Men for at dette skal bli enklest mulig bør vel alle interesserte "Oslodeltagere" sende en bekreftende PM, slik at han har oversikt over antallet?

Bare som et forslag.

 

Btw; 28. mai er vel en fredag? Og for min del vil det passe best da. Den / de som har "klaven" på finger´n bør jo helst holde seg hjemme på lørdagskvelden, ellers ender det vel med et lokalt "tordenvær". Jeg har klave, og "know all about it"........ :cool:

 

Men la nå ikke det være bestemmende, om flertallet stemmer for lørdag 29, så bøyer jeg meg selvsagt for det.

 

Med det samme; Ha en knallendes 17. mai, alle som titter innom her!

Lenke til kommentar
Btw; 28. mai er vel en fredag? Og for min del vil det passe best da. Den / de som har "klaven" på finger´n bør jo helst holde seg hjemme på lørdagskvelden, ellers ender det vel med et lokalt "tordenvær". Jeg har klave, og "know all about it"........ :cool:

Helt overlegent skrevet Skrue! Har jo halvveis kone selv og vet hvordan det er, så hvis jeg evt får vært med så passer det nok best på en fredag ja!

Lenke til kommentar
Å, gamlemor?

 

Er det fler enn meg her som har passert 40 da?  :green:

Neei.... har jo et par år igjen til 30... :p Men vennene til ungen mener jo jeg er urgammel, men samtidig en kul en sådan som driver med det jeg driver med.... :thumbs:

Jøss, "et par år igjen til 30"? Rene skjære tenåringen da jo, i forhold til meg! :p

 

Omfg; Dårlig quota, beklager! :blush:

Lenke til kommentar
Fredag 28.? hmm... er lov med følge eller? :p Dama blir vel ikke så gla om jeg drar til oslo og spiser pizza med "gutta" :roll:

 

Notabene: Min 1000ende post :w00t:

Gralla med post nr 1000 !

 

 

seriøst skrue er du 56 år :wow:

trodde du var rundt 20-25 !

 

 

hvor lenge har du holdt på med data da!?!? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Burde vel ikke være verre en å lage en poll for deg skrue siden du er moddis. Fredag eller Lørdag 28/29.

 

Er desverre litt for langt mellom Stavanger og Oslo ;)

Neida, det kan du godt si.

Men i respekt for trådstarter, holder jeg meg i bakgrunnen. Men om han vil, kan jeg gjerne bidra med en poll!

 

Langt mellom Stavanger og Oslo? Sant nok; ca 55 mil. Men gir du gass, så klarer du Stavanger - Oslo på 6,5 timer. (Min pers, i 1974)......

Btw; Den gangen var ikke fotoboksene oppfunnet! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...