Gå til innhold

x800pro ikke ille pris.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nettbutikker lov til å endre prisen etter at du har bestillt? :hmm:

Nei, vis du bestiller når det koster f.eks 2000,- og det var en prisfeil er det de som skal rette opp feilen. Det er prisen som var når du bestilte som gjelder. Dette gjelder selvfølgelig også vis prisen synker :yes:

Lenke til kommentar
Har nettbutikker lov til å endre prisen etter at du har bestillt? :hmm:

Nei, vis du bestiller når det koster f.eks 2000,- og det var en prisfeil er det de som skal rette opp feilen. Det er prisen som var når du bestilte som gjelder. Dette gjelder selvfølgelig også vis prisen synker :yes:

Både óg. Hvis feilen er såpass åpenlys at det egentlig ikke er tvil (f.eks. selge dette kortet for 500,-), er ikke prisen bindende. Ellers er den det så snart handelen er avtalt

Lenke til kommentar

Det et vel bare og vente og se hvor dyrt det blir. Men tro nok at det er i nærheten av 5k desverre. Men jeg får jo solgt Hercules 9800 kortet mitt til en kamerat for noen kroner og da er det under 4 fire gærninger igjen. Og hvis jeg er heldig så er det 2 2 1/2 månde til jeg skal kjøpe og da har vel forhåpentlig prisen falt noen få kroner i forhold til når kortene ble lansert. :hmm:

Lenke til kommentar

Det som var med 9800xt serien var at det ikke solgte så bra som forventet, men dette kortet er arvtageren til 9800 Pro og den kosta ca det samme i starten. X800XT er arvtageren til 9800xt og den vil koste ca det samme som 9800xt kosta da det kom.

 

 

X800PRO= 9800 Pro

X800XT= 9800XT

Lenke til kommentar
Har nettbutikker lov til å endre prisen etter at du har bestillt? :hmm:

Nei, vis du bestiller når det koster f.eks 2000,- og det var en prisfeil er det de som skal rette opp feilen. Det er prisen som var når du bestilte som gjelder. Dette gjelder selvfølgelig også vis prisen synker :yes:

Både óg. Hvis feilen er såpass åpenlys at det egentlig ikke er tvil (f.eks. selge dette kortet for 500,-), er ikke prisen bindende. Ellers er den det så snart handelen er avtalt

Ja, men eg tenkte sånn at butikken satte opp ein pris ein mnd før dei fekk kortet inn og så hevet prisen etterkvart. Men det er altså ikkje lov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...