Gå til innhold

Metallica...Hvilken sang?


Anbefalte innlegg

Heisann !!!

 

Har et lite spørsmål angående Metallica....

Jeg lastet ned en sang av Metallica for 1 år siden, men husker ikke helt hva den heter....Den finnes ikke på noen av skivene dems (tror jeg da, har sjekket litt rundt)....Men i refrenget synges det "Gone with you", men mener å huske at det ikke var det den het.

 

Noen som kan hjelpe???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøve å holde oss on-topic...

 

Gone With You er ikke en metallica-sang i det hele tatt. Den var på fake-versjonen av St. Anger som ble spredt over internett lenge før plata og låtvalget var ofisiellt. Sangen "Gone with you" er av den finske gruppa Am I Blood egentlig, der vokalisten er veldig inspirert av Hetfield.

 

Denne "plata" var satt sammen av random studioklipp fra St. Anger sessions, og opptakene til DVD-delen av st. anger, eller bare helt andre band. Også flere låter som ikke er metallica i det hele tatt. Noen som syns det var moro å spre en falsk versjon av ei plate "alle" venta på.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det verste er at jeg likte den platen bedre enn den virkelige St. Anger.

off. du er grusom på å benytte enhver anledning til å spre eder-og-galle om st.anger skiva.. greit, den er ikke den beste (justice er det) men om noen andre en metallica hadde kommet med den skiva der så hadde pipene hatt en anen lyd tror jeg.

Trur den skiva der får alt for lite kred, grunnet et stort stil_sprang tilbake til basic_metallica med mer modning og erfaring enn de første albumene.

 

 

 

no offence psilo :thumbup:

Lenke til kommentar
Bah.. St. Anger er en utrolig slitsom plate. Metallica har ikke vært seg selv de site årene. "Forfallet" begynte med the Black Album, og siden har det bare gått en vei...

Hallo?

 

Load og Reload er noe av det beste jeg har hørt! Band utvikkler seg sjeldent slik som metallica...

 

Men er enig i at the black album ikke er noen høydare da, utenom my friend of missery og sad but true.

 

Likte godt plata med masse covers :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...