Gå til innhold

Skal ha ny LCD spille skjerm, bør koste under 4k.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge testen til dahle og co så får jeg inntrykk av at Iiyama E431 er rå på spill og grei på alt annet...

mens NEC'en scorer bra på alt...

 

på akkurat spill så er Iiyama best, mens NEC er en bedre allrounder... utifra hva jeg leser om de to skjermene i testen...

 

dahle får rette på meg hvis jeg tolker feil..

Lenke til kommentar

ja. det stemmer. Men i spill er det meget vanskelig å skille de...

 

Dette kommer i den neste testen (benq), så jeg vil ikke avsløre noe om det ennå, da jeg syns det er en liten sukkerbit:) Testen kommer vel i helga.

 

edit: shit au:

 

kjøp NEC'en du mens den er på tilbud.. TRUST me

Lenke til kommentar

Hehe, hm sitter og lurer...

Greier en A64 3200+ seg fint i spill, med et R9800Pro, uten at jeg overklokker?)FarCry,BFV)

Vet det vil gå, men har bare Twinmos Pc3200 minne(1,2Gb minne), det vil jo trekke veldig ned på ytelsen?

Er snakk om denne 1Gb brikken OCZ 1024MB E.B. Dual Channel Platinum

 

Så, bør jeg ta dyrt minne, eller bra skjerm?

Sitter på en gammel 17 tommer Compaq skjerm,den greier ikke høyere oppløsninger enn 1024*768 med 85hz...

 

Kanskje litt offtopic men. :)

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Hehe, hm sitter og lurer...

Greier en A64 3200+ seg fint i spill, med et R9800Pro, uten at jeg overklokker?)FarCry,BFV)

Vet det vil gå, men har bare Twinmos Pc3200 minne(1,2Gb minne), det vil jo trekke veldig ned på ytelsen?

 

I all verden mann !!!!!!!!! A64 3200+, R9800 PRO, 1,2 GB RAM ?, ka skulle man trenge for å kjøre FarCry hvis ikkje det sku gå med det oppsettet ????

Lenke til kommentar

Hardware.no hadde jo et kjempestor LSD test ikke så lenge siden, der får du jo spec. til alle skjermene, prisene er vel sikkert utdatert siden testen, finn den beste til ditt ønske og sammenlign forskjellige nettbutikker på pris nå.

Lenke til kommentar
Hardware.no hadde jo et kjempestor LSD test ikke så lenge siden, der får du jo spec. til alle skjermene, prisene er vel sikkert utdatert siden testen, finn den beste til ditt ønske og sammenlign forskjellige nettbutikker på pris nå.

Den testen skulle jeg gjerne vært til stede på :)

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...