Gå til innhold

Tv kort


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei hei alle sammen, dette må jeg si var et utrolig intersangt innlegg. Hvorfor? er ikke dette ulovlig tenker kansje adminene. Men det er jeg faktisk ikke så sikke på, vell la meg dele tankene mine, det står ikke noe i kontakten JEg har fra fiberfilaet, at det ikke er lov å koble pc til isteden for en dekoder, du hacker egentlig igrunnen ingenting.

 

 

SÅ jeg selv er egentlig skeptisk på det er det lovlig eller ulovlig? vil leverandøren tilatte dette eller eventuelt sprerre linja? for meg er et eventuelt sperring av linja for stor risk å ta, men fortsett stå på. noen som har prøvd dette? pm meg :p:thumbup:

Lenke til kommentar

Har lyse, har også skaffet meg VLC media player. Skulle gjerne ha testet ut å motta lysekanaler på pc'en, slik jeg har forstått det skriver jeg adressen til kanalene i noen (hvilke?) av feltene under network stream... Er bare det at jeg ikke har adressen til kanalene, og hører at blant annet kega (noen andre som har?) en liste med adresser til lysekanalene.

 

Er det noen her som kunne ha sendt en liste med adressene i en pm til meg? Hadde satt veldig pris på det siden jeg lenge har ønsket å kunne få lysetv på pc'en uten å gå omveien igjennom tvkort hvor jeg vil tro at videosignalene tapes pga. dem går igjennom s-video ol, som bare er "vanlige" video-overføringskontakter...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det er nå gått ca. et halvt år siden jeg startet på dette prosjektet.

Det har vært en god del som har pma meg om "lyse listen" og div. andre spørsmål så jeg bestemte meg for å lage en guid om dette med interaktiv nettverks tv på pcn, vlc og også om hvordan man finner adressene til kanalene. Denne guiden ble ganske fort "prioritert" og mange av dere har sikkert sett den (den lå under nettverks delen)

En dag ble guiden plutselig slettet og jeg tenkte: jaja det var jo litt på kanten av det ulovelige... så jeg tok det ikke ille opp.

Men nå for noen dager siden fikk jeg en pm fra en moderator (jeg nevner ikke navn) som hadde rota rundt i søppelkassa til slettede innleg (finnes det?)

Han hadde masse spørsmål ang. Lyse og hvordan han skulle finne kanaler og slikt...

Dette fikk meg til å tenke litt.

Er det ikke litt galt at moderatorer kan "rote" rundt i slettede innleg som vi vanlige brukere ikke kan lese i?

Enda verre: å utnytte innleggene, for så å prøve å få hjelp om et emne som tydeligvis var for "ulovelig" for at allmenheten her på forumet kunne dra nytte av den?

 

Setter et lite spørsmål om makt(miss)bruk hos (en) viss(e) moderator(er) her på forumet...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...