Gå til innhold

Spill skuffelser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har tydeligvis høye krav. Men jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet over FarCry jeg også. Ikke det at spillet er dårlig, men de monsterne ødelegger spillet litt. Men mange synes sikkert at det gjør spillet bedre. Så jeg skal ikke si at det er feil. Grafikk og lyd er helt på topp synes jeg. Men Battlefield Vietnam er bra. Har spillt det mange timer nå. Det er stort sett de spillene jeg har kjøpt i år.

Skrevet

Litt enig... BFV har jo fått bedre grafikk, men spillmessig er det jo nesten dønn likt BF42.

Siden så sinnsykt mange lager mods til BF42 så er det nesten ikke vits å kjøpe bfv...

Om ikke så altfor lenge kommer jo også BF 2!

Skrevet

hehe, jeg syntes enter the matrix og farcry var døds rått! men enig med at monstrene i fracry herpa litt for mye. Ellers syntes jeg BFV var et helt unødvendig spill, derav dette er nesten helt dønn likt, kunne likesågodt hvert en mod. De påstår riktignok at det er et helt annet team som står bak grafikken og at de har bygget opp grafikk motoren fra bunnen av. Det ser man ikke så mange andre steder enn på vann effekter for min del!

Skrevet
Spill skuffelser så langt i 2004 så må disse komme ganske høyt.

1. FarCry

2. Battfield Vietnam

Når du først skal starte en slik tråd over skuffende spill, så gjør det seg hvis du faktisk kan begrunne dine meninger litt. Det blir litt meningsløst om du bare lager en liste på denne måten, uten å fortelle hvorfor.

Gjest Slettet-9MaQoRVt
Skrevet

Jeg synes da Battlefield Vietnam var bra? Fint å få inn helikopterne. :thumbs: FarCry skal jeg ikke uttale meg om. (Jeg kunne sikkert sagt mye om det hvis jeg hadde prøvd det. :D )

Skrevet

Jeg kan faktisk si at jeg ikke har blitt skuffa over noe av spillene sålangt i 2004.

Far Cry tvilte jeg på fra starten, jeg hørte ikke om det før det kom ut ca, og som jeg regna med.. enda et vanlig fps spell. 'nam kicker arz så det er ikkeno å si der. Ka for noen andre spell er det a?

Begynnelsen av 2004 har jeg ikke gleda meg no særlig tell egentlig, det er slutten av 2004 som blir bra, spell som CMR 5, GT4 og kansje HL2 og doom 3...

Noe som er glemt?

Skrevet

Jeg kan være enig med BF: Vietnam, dette spillet var jeg meget skuffet over. Men det var mye pga den dårlige støtten for 9800 Pro. Ellers er jo spillet mye likt BF: 1942.

FarCry er et kjempespill. Riktignok ødelegger monsterne, men allikevel er det årets beste spill så langt.

Den største skuffelsen noen gang vil jeg si var MotoRacer 3. Dette spillet skulle følge opp den geniale toeren, men klarte liksom aldri det synes jeg... :ermm:

Skrevet

Synes Far Cry er et kjempespill jeg, nydelg grafikk og morro gameplay

Vietnam er bra hvis man spiller på internett/lan men rett å slett leit i singelplayer.

Gleder meg litt itl Toca Driver 2, tror det kan bli bra !

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

jeg begynner å fundere på om folk faktisk følger med på historien i spillet.

husker f.eks han ene her på gamer.no forumet som skulle forklare historien i spillet, da la han seg ut på villsvinjakt med at spillet handlet om et ektepar som var på ferie og kona ble kidnappet, og at mannen da bestemte seg for å redde henne. synes også at folk her burde komme med skikkelige grunner, istedenfor å kun sette opp en liste med et par spill.

Skrevet
TOCA Race Driver 2 er ute det, og det er meget bra.

er det til xbox du mener? Jeg finner det ikke til pc noe sted, bare til xbox..

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet
TOCA Race Driver 2 er ute det, og det er meget bra.

er det til xbox du mener? Jeg finner det ikke til pc noe sted, bare til xbox..

www.elkjop.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...