Gå til innhold

Midlertidig skjermkort før kjøp av neste gen.


TDK

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har planer om og selge mitt 9800xt til fordel for et neste generasjons skjermkort. Jeg får solgt 9800xt kortet for 3200kr (er dette en god pris?).

jeg skal ha et midlertidig skjermkort til ati sitt neste generasjons skjermkort kommer.

Hva kan dere andbefale?

ikke noe over 1000 siden det bare skal være midlertidig....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på akkurat det samme som trådstarter.

 

Gidder ikke å kjøpe noe resvervekort intill jeg får noen resultater fra Geforce 6800 XT / None-Ultra.

 

Fikk solgt 9800 XT kortet mitt for 3400,- så nå skal jeg bare vente og se. Orker ikke bruke 5000-6000,- på 6800 ULTRA, blir for mye selv for meg som er kresen til de grader.

 

Edit: Til trådstarter:

 

Neste generasjon kommer jo om noen uker, er det virkelig verdt og bruke mellom 500-900,- på et kort du bare skal ha i noen uker, og deretter risikere å ikke få så mye igjen for det hvis du skal selge det?

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Hei

Jeg har planer om og selge mitt 9800xt til fordel for et neste generasjons skjermkort. Jeg får solgt 9800xt kortet for 3200kr (er dette en god pris?).

jeg skal ha et midlertidig skjermkort til ati sitt neste generasjons skjermkort kommer.

Hva kan dere andbefale?

ikke noe over 1000 siden det bare skal være midlertidig....

Du kan gå for et R9600 det er jo ikke så dyrt :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har fått tilbud om og få et geforce 4 mx 440 pluss 3200kr for 9800xt kortet mitt nå. bør jeg slå til?

veldig godt tilbud det derre ja, vil værtfall jeg si, men husk Geforce 4 MX er et veldig dårlig kort men det funker sikkert som et midlertidig kort ja, jeg hadde værtfall godt for det :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...