Gå til innhold

Q-tec L-MD kabinett


Saxo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Vi snakker Q-tec herr ja...Kan fortelle en historie om Q-tec produkt.

 

Jeg kjøpte en Q-tec strømforsyning..Jeg tenkte...hmm..billig og 450 W og gull

farget..nøyaktig 1.5 måned etter jeg kjøpte den. Så hadde jeg spilte litt på maskinen

holdte på og rote med noe da stod jeg 2 meter fra pcen min...jeg så tilfeldig bort mot pc. da kom de plutselig et sinnsykt lysglimt også sa det POOOOOOOOFFFFFFF.

Det var den Strømforsyningen...Jeg skrudde ifra hverandre hele maskinen for og sjekke alle deler for og være sikker på at det var PSU som sa poff of bare den som sa poff..

Og det var det...Jeg Anbefaler allle og holde seg langt unna PSU fra Q-tec...De burde ikke vært på marked i det hele tatt..jeg har lest masse om folk som har har problemer med Q-tec PSU men tenkte det var folk som var litt uheldig......Det er ikke tilfeldig virker det som....

Lenke til kommentar
Vi snakker Q-tec herr ja...Kan fortelle en historie om Q-tec produkt.

 

Jeg kjøpte en Q-tec strømforsyning..Jeg tenkte...hmm..billig og 450 W og gull

farget..nøyaktig 1.5 måned etter jeg kjøpte den. Så hadde jeg spilte litt på maskinen

holdte på og rote med noe da stod jeg 2 meter fra pcen min...jeg så tilfeldig bort mot pc. da kom de plutselig et sinnsykt lysglimt også sa det POOOOOOOOFFFFFFF.

Det var den Strømforsyningen...Jeg skrudde ifra hverandre hele maskinen for og sjekke alle deler for og være sikker på at det var PSU som sa poff of bare den som sa poff..

Og det var det...Jeg Anbefaler allle og holde seg langt unna PSU fra Q-tec...De burde ikke vært på marked i det hele tatt..jeg har lest masse om folk som har har problemer med Q-tec PSU men tenkte det var folk som var litt uheldig......Det er ikke tilfeldig virker det som....

:no: Stakkars man!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

Fordeler:

-Pris

 

Ulemper:

-Min bråker

-Leverer lite ampere

-Kom litt lenger i overklokking når jeg gikk fra Q-Tec 300W til en tagan 480W :thumbup: , mere stille også

-Ikke fullt så stabil

 

 

Men den holder sikkert hvis du ikke overklokker så mye, og ikke har mange vifter, HD, bra 3D kort osv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Q-tec er kjent for å være veldig flinke med litt mindre brilliante løsninger på ting. F.eks det at man selv må stappe isolatorer nedi hullene hvor skruene til HK går før du i det hele tatt begynner å skru det fast.

 

I tillegg er mange av kabinettene laget av så "tynt" materiale at f.eks sidedør kan lett bøyes til en leselampe om en ikke er forsiktig.

 

Har satt sammen 2 Q-tec kabinetter "i min karriere" og de er noe av det verste som kan oppdrives! Men de funker helt greit når man har fått alt på plass - merkelig nok. Bare de kan ta til fornuft å innrette seg på de tildels "bright solutions" de har på saker og ting.

Lenke til kommentar

Jeg har q-tec kabinett, kosta en 5-600 svenske på komplett.se.

 

Har bare hatt pc'en siden onsdag forrige uke, men så langt er jeg fornøyd. Blir ikke varmt inne i det kabinettet, og alle kontakter i front og bak funker helt finfint. Ingen stabilitetsproblemer pga "møkka psu". Fikk et billig og bra kabinett.

 

Men om det går daisen så skal jeg love å komme hit og trekke dette utsagnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...