Gå til innhold

Hvor mye har du brukt på mobiler siden nyttår?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har brukt anslagsvis 10.000,-..... :roll:

EDIT: Men jeg har jo også solgt unna noe av det gamle jeg hadde, så summa summarum har jeg kanskje brukt 2000.. på kun telefon. Regninger ikke inkludert.

Endret av jendor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg har brukt kanskje 2000-3000 kr i alt. Har stort sett bare byttet likt og sånn ;) Men vurderer å gå fra T630 til P900 nå, så da blir det nok en sum imellom der ja! :D

Skrevet (endret)

har nok kjøpt mobiler for litt under 40 tusen kr omtrent, på ett år og noen mnd.

Men har jo solgt/byttet eller lignende, så har ikke tapt så mange tusen.

edit: leste ikke at du skrev siden nyttår. Siden nyttår har jeg brukt 0 kr.

Endret av arehei
Skrevet

Bortsett fra kontantkort, så har jeg ikke brukt noe :)

Men nå skal klumpen ut, og erstatters med en enkelt-navigert Nokia 6230 eller lekkert designet Motorola V600

Skrevet

Ingenting i år (hvis vi ser bort fra noen hundrelapper i abo-regning hver måned).

Brukte ikke en krone i fjor heller, så nå er jeg nok overmoden for å bytte ut S-45'en :)

Skrevet

Har ikke kjøpt noen telefoner siden nyttår. Har ikke brukt så veldig mye på kontant kort heller. Men sommeren nærmer seg og det kommer et par nye modeller ut og da skal det nok brukes noen høvdinger på en ny mobil, eller kanskje to :)

Skrevet

Til jul byttet jeg ut det slitne dekselet (kr. 49,-), og rett etter nyttår spanderte jeg nytt originalbatteri på Clasern til kr. 198,-. Nå kan jeg ha min eminente Nokia 3330 to år til... ;)

Skrevet

har brukt altfor mye tror jeg la meg se :

p800 =3000

e700 =3000

6600 =3300

p900 =4650

MC duo =444

HF til p900=300

mmc 128mb til 6600 =250 +kortleser 250

dette er siden nyttår

Sum = 15294 kr hehe +++:lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...