Gjest Yoshi Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 At jeg heter Vegard og at tissen min står rett ut. Neida, det siste var bare tull. Var en annen som het Vegard, så da ble det Vegard_.
Vt-iversen Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Vt-iversen er en Blanding av betegnelsen på motoren i bilen min og navnet mitt. En Honda Civic Vti. Iversen sier seg selv... Etternavn.
JacEr Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 "Jac" er de tre første bokstavene i etternavnet mitt, "Er" er de to første i fornavnet.
Aiven Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Heter opprinnelig Eivind, kalte meg en stund iWiN, men dette ble for non-chalant, så nå har jeg gått over til det mere fransk-klingende og kulere AvieN. AvieN ligner også mye på alien, som ikke gjør noe, siden jeg ofte føler jeg er havnet på feil planet.
kimen Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 kimen er en forkortelse for kim even som da er mitt navn. Stilig eller hva?
dysfunctional Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Zeromac er vel et nick som jeg fant opp selv. "Zero" fikk jeg fra karakteren "Zero" i GTA: San Andreas. "mac" fikk jeg fra det gamle nicket mitt, "Maccy"
Skilpadde Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 I følge Dictionary.com betyr det: "Any of various aquatic or terrestrial reptiles of the order Testudines (or Chelonia), having horny toothless jaws and a bony or leathery shell into which the head, limbs, and tail can be withdrawn in most species" Dette er visstnokk nicket mitt på utenlandsk, for de som ikkje skjønte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå