Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. spør du meg, så har alle som har bestilt fra printerrefill blitt lurt... :cool:

 

Men vi får vel vente og se ;)

tror ikke vi har blitt lurt men at de har litt problemer med å levere til angitt tid.

Tror ikke jeg heller. Men tror nok at den store pågangen kan føre til lengre leveringstid enn 14 dager. I alle fall for de som bestilte litt sent.

Lenke til kommentar

Jokab: Du skrev at du antagelig får din skjerm onsdag. Vel, i dag er torsdag. Fått skjermen ennå? Noen andre av dere som har fått noen skjerm eller hørt noe fra printerrefill.no hva som skjer? Følger denne tråden med spenning da jeg også går med planer om kjøp av LCD-skjerm nemlig.

 

Men må si det "lukter litt mugg" her altså. Hvor lenge skal man gi webshopen mulighet til å bevise før man skjønner at dette er en ren bløff? Jeg påstår ikke at det er det da..... ennå... :devil:

Lenke til kommentar
Hoy

 

nr 8 Bestilt 1stk 19" MED S-IPS paneler og DVI :p

s-ips panel???? du tullet vel der :roll:

Nei jeg tuller ikke. I følge LGNordic sin vårkatalog har LG1910B, S-IPS paneler! :yes:

 

Så nå venter jeg bare på at printerrefill skal sende godsakene, som jeg håper kommer neste uke.

 

 

 

EDIT:, :p

Endret av Tai`daishar
Lenke til kommentar
Hoy

 

nr 8 Bestilt 1stk 19" MED S-IPS paneler og DVI :p

s-ips panel???? du tullet vel der :roll:

Er faktisk s-ips panel i LG 1910B.

grunna ein feil stod det tn eller va i testen, men dette er rette opp for ei stund sidan når rett informasjon kom frå LG.

 

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...