Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg varsellampene ringer hos når jeg ser et tilbud som er for godt til å være sant, og jeg må betale på forskudd? Jeg lurte først på om den var overpriset i Norge, men etter å ha søkt endel på nettet, er den absolutt laveste prisen jeg finner £410 (ca 4920 kr) i UK, og de har i tillegg noe lavere merverdiavgift enn oss.

 

Jeg synes det virker merkelig at en liten norsk butikk skal klare å skaffe dem til 700 kroner mindre. Det er vel ikke helt umulig, men i snitt tror jeg man vil tape penger på å la seg lokke av slike tilbud. Selv om det i utgangspunktet ikke er ment som en svindel, vil du, om de f.eks. går konk i mellomtiden, ha tapt pengene.

Lenke til kommentar
Tar jeg ikke helt feil så er det ikke lov å selge demobrukt som nytt, så da har dere loven på deres side ;)

Jepp, men sånn driter useriøse folk i. Så OM de skulle være demobrukte og de er uærlige nok til å legge de ut som nye.. ja da driter de i klagen din når du oppdager det.

 

Merk: sier ikke at dette er fakta, kun tanker rundt dette.

 

Edit: Ser jo forresten at det er B-versjonen det er snakk om ..koster ca. 6000,- på komplett den.

Det tyder jo bare på at komplett er dyre på den skjermen :)

Lenke til kommentar

Det gjør det aldeles ikke. En av de store distributørene i norge kjører 1910B som ukeskampanje denne uken, og den koster MER enn 4300,- eks. mva. tilogmed på kampanje. Tror nok Printerrefill kommer til å slite med kostnaden på f.eks. service og håndtering hvis det skulle bli tøys med noen av skjermene, da 4.300,- som sagt er under den prisen "alle" andre må betale hvis de kjøper skjermene fra LG direkte.

 

Når dette er sagt så er jeg veldig spent på å se hvordan dette utvikler seg. Hvis Printerrefill klarer å holde det de lover, så er det duket for kraftig konkurranse på enkelte produkter i datamarkedet! Og selv om de per definisjon er en konkurrent av meg, så ønsker jeg akkurat som den vanlige forbruker at kult stæsj skal bli billigere. Det jeg imidlertid ikke ønsker er at useriøse aktører skal spenne bein under markedet med latterlig lave priser som det er umulig å drive butikk på.

 

Om Printerrefill havner i den ene eller andre kategorien her; se det gjenstår å se. :)

 

-KJ

Lenke til kommentar

Skulle tro at nettbutikkene tar seg godt betalt for lcd. Mye av det som selges er veldig presset i pris pga stor konkurranse og bredt utvalg. Lcd skjermer er svært etterspurt, og folk er villige til å betale mye, ergo blir prisen høy. Tror det er en god del å gå på på lcd ja

Lenke til kommentar
Skulle tro at nettbutikkene tar seg godt betalt for lcd. Mye av det som selges er veldig presset i pris pga stor konkurranse og bredt utvalg. Lcd skjermer er svært etterspurt, og folk er villige til å betale mye, ergo blir prisen høy. Tror det er en god del å gå på på lcd ja

Det er svært liten margin på LCD for tiden, faktisk. LCD er etterspurt, som gjør at prisen blir presset. I det siste har du jo f.eks. fått se at 17" lcd går ned til under 4000 kroner, mens de før kostet fra 4500-6000 kroner (vanlige, ikke high-end). DVI-kabler, derimot .. det er en gullgruve.

Lenke til kommentar

Slutt å syt som noen små unger folkens, vil dere ikke ha skjermen hos printerrefill så får dere bare kjøpe den andre steder og betale en tusenlapp ekstra, men hvis dere vil spare den tusenlappen (som er faktisk ganske mye når det gjelder en skjerm), så kan dere handle hos printerrefill, værre er det ikke.

 

Eneste forskjellen er at dere må betale halvparten nå og halvparten når dere mottar skjermen, er dette så "skummelt" for dere?

 

Hvis dere ikke liker denne ideen, be my guest, betal 1000 spen ekstra!

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg følger spendt med på denne webshoppen.

 

Håper noen kommer med sine erfaringer snart, for denne saken kan ha to utfall....

 

Burde man ikke få et sporingsnummer e.l når man bestiller en skjerm?

Ikke alle webshoppene rundt omkring i Norges land gir ut sporingsnummer, men hvis man sender en mail og ber om det, så får man vel det? :D

Lenke til kommentar
den 17" var og bra priset og er bedre enn 19" til spill, men personlig hadde jeg gått for 19" her :)

 

Og LG har ikke problemet som de led av med "lucky goldstar". De som har litt peil vet hva jeg sikter til her

Nå er jo LG eid av Philips, så "gamle" LG kan ikke sammenlignes med "nye" LG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...