Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-cfOgpBusmt

mpx.no:

L1910B LG 19" LCD, Flatron L1910B

1280x1024, DVI, USB, TCO99, Sølv/Sort 20+   4 694,-

sier ikke mer..

 

GLEM DET, ser at det er uten mva... :blush:

Endret av Slettet-cfOgpBusmt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tvilsom sjappe spør du meg....

Er det noen grunn til at du kaller den "tvilsom"? Vet du noe resten av oss ikke vet?

 

Det ble nevnt tidligere i tråden at skjermene hadde nå kommet inn, og de skulle nå de som bestilte/betalte først i løpet av nes uke...

 

Så hadde det ikke vært bedre å vente til neste fredag før man dømmer butikken nord og ned?

 

 

 

Ang. seriøsiteten til printers forrige post. So what? Har du aldri blitt frustrert over noe før og, på grunn av dette, ordlagt deg på en måte som ikke helt holder din vanlige standard?

Og hvis du skal klage over grammatikk/tegnsetting så kan det være et poeng å renlese sin egen post først… ;)

 

Og hvis du tviler på seriøsiteten til butikken, så vent til vi har fått tilbakemeldinger fra de som har bestilt. Får de varen som avtalt kan man nok stole på dem, hvis ikke…

De ”prisbevisste” kan jo bare bestille fra en dyrere webshop hvis de ikke vil vente….

 

Much Ado About Nothing

Lenke til kommentar
tvilsom sjappe spør du meg....

Er det noen grunn til at du kaller den "tvilsom"? Vet du noe resten av oss ikke vet?

 

Det ble nevnt tidligere i tråden at skjermene hadde nå kommet inn, og de skulle nå de som bestilte/betalte først i løpet av nes uke...

 

Så hadde det ikke vært bedre å vente til neste fredag før man dømmer butikken nord og ned?

 

 

 

Ang. seriøsiteten til printers forrige post. So what? Har du aldri blitt frustrert over noe før og, på grunn av dette, ordlagt deg på en måte som ikke helt holder din vanlige standard?

Og hvis du skal klage over grammatikk/tegnsetting så kan det være et poeng å renlese sin egen post først… ;)

 

Og hvis du tviler på seriøsiteten til butikken, så vent til vi har fått tilbakemeldinger fra de som har bestilt. Får de varen som avtalt kan man nok stole på dem, hvis ikke…

De ”prisbevisste” kan jo bare bestille fra en dyrere webshop hvis de ikke vil vente….

 

Much Ado About Nothing

Krever ikke at alle skal skrive feilfritt - Som du kanskje egentlig innerst inne selv skjønte...

 

Men når han skriver et innlegg på vegne av bedriften man må lese opptill flere ganger for å forstå, samt anklager forumbrukere for å bedrive "kjerringsnakk" når det egentlig er snakk om sunn skepsis; ringer det en liten bjelle ang. seriøsitet for mitt vedkommende.

 

Bytheway - Vil tro min grammatikk/tegnsetting er godt over pari og fult leselig. Ser derfor ingen grunn til å ta kritikken din så veldig seriøst...

Endret av mackforever
Lenke til kommentar
Da stopper vi all snakk om denne butikken i denne tråden. Ta det i webshoperfaringer om dere synes den er tvilsom. Der er det alt en tråd. Her skal det snakkes om skjemene og kun skjermene fra nå av. Overtramp medfører direkte advarsel

Er du ikke vel streng her ??

Trådens topic: "LG 19' TFT (1910B) med DVI til kr. 4300.-, For godt til å være sant ?"

 

Er ikke hele poenget med tråden, en diskusjon rundt seriøsiteten i tilbudet?

Er helt enig i at vi ikke skal bruke en tråd til å rakke ned på en webshop, men tilbudet er såpass spesielt at det må kunne diskuteres?

 

Tråden bør vel heller flyttes til webshoperfaringer....

Denne tråden er eldre enn den i "webshoperfaringer" og burde etter min mening vært prioritert foran den andre...

Endret av L03VIk
Lenke til kommentar

Sakset fra printerrefill.no:

 

---

Bærbar Pentium III NKr 4.600,00

 

Pentium III, 500 - 850 MHz, 128 MB Ram, 6-12 GB HDD, USB, CD-rom

Merke: Dell, Compaq og Toshiba

 

Windows XP Pro, XP Office Pro og Norton Antivirusprogram installert på maskinen

 

---

 

Alle brukte maskiner blir kontrollert, testet og godkjent av vår eksperter.

og lagt inn ny progaramvare.

Garanti på brukte maskiner er 1 år

(lisens følger ikke med)

 

Skulle ulykken være ute har eget serviceverksted som vil hjelpe deg.

 

---

 

 

Visste ikke at det var lov å selge brukte maskiner med nyeste versjon av Windows, Office osv uten å levere med lisens? :roll:

 

Hva programvaren koster egentlig (priser fra Komplett)

Windows XP Pro full = 3600,-

Office XP Pro full = 6150,-

Norton AV full = 642,-

Sum: 10392,-

 

Når de i tillegg gjør dette så åpenlyst, innimellom alle skrivefeilene, da lukter det ugler i mosen spør du meg :hmm:

 

Edit: hw.no - fiks forhåndsvisningen deres (linjeskift :-))

 

- Jørn

Endret av jornt
Lenke til kommentar

Crazy_Vikings post i tråden jeg linker til:

 

Hei! Du må se på www.printerrefill.no trykk så på data eller no. Der har de 19" lg uten dvi for 3950 og en med dvi for 4300. jeg har selv den med dvi og den er KNALL.(det tok desverre 2uker før jeg fikk den).

Det er bare tull at lg er dårlig, denne skjermen er dritbra.

 

 

Er det jeg som feiltolker?

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...