Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-cfOgpBusmt
så du har fåt leveringsbekreftelse på mail uoppfordret?

bestiltenår? betalte når? :ermm:

Kom uoppfordret ja. Husker ikke helt når jeg bestilte, men tror jeg betalte 28./29. apr. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt
ja ! hva vil det si at du har fått leveringsbekreftelse da ?

At den er sendt til deg eller? at du har fått pakke nummer !!

Det betyr at den er sendt og at jeg har fått pakkenr. Regner med at den er her i morgen eller på tirsdag. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt

Jeg bestilte 26., betalte 28. Pakka er sendt med posten. Ble litt overraska, trodde det dreide seg om ytteligere utsettelse på leveringstid, men viste seg å være det stikk motsatte. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt

LG L1910B.. Synes det er litt rart at ingen andre har fått mail. Skal gjøre det klart at det ikke var en autogenerert leveringsbekreftelse, bare en mail fra Sigbjørn i PrinterRefill som skrev at skjermen min ble sendt i dag på på vedlagt sendingsnummer. Har ikke hatt noen kontakt med de, bortsett fra da de ringte meg og spurte om det var i orden at jeg betalte halvparten på forhånd, hvilket jeg sa var helt greit..

Lenke til kommentar
LG L1910B.. Synes det er litt rart at ingen andre har fått mail. Skal gjøre det klart at det ikke var en autogenerert leveringsbekreftelse, bare en mail fra Sigbjørn i PrinterRefill som skrev at skjermen min ble sendt i dag på på vedlagt sendingsnummer. Har ikke hatt noen kontakt med de, bortsett fra da de ringte meg og spurte om det var i orden at jeg betalte halvparten på forhånd, hvilket jeg sa var helt greit..

dette høres glimrende ut ! At de på printerrefill har hendene fulle forklarer vel at de ikke sender noe mail etc. før de liksom sender ut pakkene.

Lenke til kommentar
LG L1910B.. Synes det er litt rart at ingen andre har fått mail. Skal gjøre det klart at det ikke var en autogenerert leveringsbekreftelse, bare en mail fra Sigbjørn i PrinterRefill som skrev at skjermen min ble sendt i dag på på vedlagt sendingsnummer. Har ikke hatt noen kontakt med de, bortsett fra da de ringte meg og spurte om det var i orden at jeg betalte halvparten på forhånd, hvilket jeg sa var helt greit..

dette høres glimrende ut ! At de på printerrefill har hendene fulle forklarer vel at de ikke sender noe mail etc. før de liksom sender ut pakkene.

Enig. Begynner å set ut som det skal gå bra til slutt dette! Ingen ting hadde jo vært bedre enn akkurat det.

Lenke til kommentar

Øyvind Dahle:

 

Jeg skal nå kjøpe meg en LCD skjerm. Hvordan er disse tre skjermene opp i mot hverandre Eizo flexiscan L767, LG Flatron L19100B og Benq Fp991. Er det dramatiske forskjeller på skjermene. Jeg har pengene. Men samtidig vil jeg ikke bare strø rundt meg med penger. Men først av alt så er jeg veldig interessert at ikke kvaliteten er skuffende. Jeg er en vanlig pc bruker som spiller litt. Surfer, og ser på video. Tenker litt på denne Lg Flatron L1910B. Er det en behagelig skjerm for øynene?

Lenke til kommentar

Dere må ikke være så skeptiske. Jeg er i kontakt med printerefill hver dag, og det er stor kø på skjermene, men de har visst kommet nå, og de er igang med å sende ut. Det er jo dere som selv ber om å få høyere priser når dere bare skal komme med påfunn om svindling og urteite argumenter til å ikke bestille.

Skjermene blir levert. Det garanterer JEG!

Dere må forstå at Printerrefill blir frustrert og oppgitt når de prøver å komme med et kjempegodt tilbud på LCD skjermer, men dere svarer med bestilling og at dere skal "besøke printerrefill" hvis dere ikke får noe?!. Skjerp dere. Vær litt mere voksne og vent og se hva som skjer. De fleste av dere har vært i ktontakt med printerrefill flere ganger, og hvis noen skulle svindle dere, tror dere at de hadde hatt jevnlig kontant med dere, og sendt mailer, og lagt innlegg i forumet ? tenk dere om før dere kommer med sånt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt

Jeg har mottatt min LG L1910B fra PrinterRefill.

Henta den på posten (hadde bestilt oppkrav, men til min store forundring måtte jeg ikke betale på posten). Da jeg kom hjem spratt jeg spent opp esken, og ble møtt av en faktura på 2150,-.

 

Ellers var det dette som fulgte med: 1 stk skjerm, DVI-kabel, D-SUB-kabel, USB-kabel, farge-kort for kalibrering, cdrom med drivere, easy setup guide-plakat, og quick user manual. Kobla til skjermen, og sjekka etter pixel feil, (brukte et svart og hvitt bilde for å sjekke), og den var pixel-feil fri. Ellers vil jeg si at jeg er mektig imponert i forhold til min gamle CRT-skjerm (Samsung 957DF).

Ellers vil jeg si til dere som er skeptisk til PrinterRefill, at dette er ikke noe å bekymre seg for. Hvordan de har klart å skaffe de så billig er jeg litt nyskjerrig på, men lar det være en yrkeshemmelighet. 6 på terningen! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har mottatt min LG L1910B fra PrinterRefill.

Henta den på posten (hadde bestilt oppkrav, men til min store forundring måtte jeg ikke betale på posten). Da jeg kom hjem spratt jeg spent opp esken, og ble møtt av en faktura på 2150,-.

 

Ellers var det dette som fulgte med: 1 stk skjerm, DVI-kabel, D-SUB-kabel, USB-kabel, farge-kort for kalibrering, cdrom med drivere, easy setup guide-plakat, og quick user manual. Kobla til skjermen, og sjekka etter pixel feil, (brukte et svart og hvitt bilde for å sjekke), og den var pixel-feil fri. Ellers vil jeg si at jeg er mektig imponert i forhold til min gamle CRT-skjerm (Samsung 957DF).

Ellers vil jeg si til dere som er skeptisk til PrinterRefill, at dette er ikke noe å bekymre seg for. Hvordan de har klart å skaffe de så billig er jeg litt nyskjerrig på, men lar det være en yrkeshemmelighet. 6 på terningen! :thumbup:

Når bestilte du?

Lenke til kommentar
Jeg har mottatt min LG L1910B fra PrinterRefill.

Henta den på posten (hadde bestilt oppkrav, men til min store forundring måtte jeg ikke betale på posten). Da jeg kom hjem spratt jeg spent opp esken, og ble møtt av en faktura på 2150,-.

 

Ellers var det dette som fulgte med: 1 stk skjerm, DVI-kabel, D-SUB-kabel, USB-kabel, farge-kort for kalibrering, cdrom med drivere, easy setup guide-plakat, og quick user manual. Kobla til skjermen, og sjekka etter pixel feil, (brukte et svart og hvitt bilde for å sjekke), og den var pixel-feil fri. Ellers vil jeg si at jeg er mektig imponert i forhold til min gamle CRT-skjerm (Samsung 957DF).

Ellers vil jeg si til dere som er skeptisk til PrinterRefill, at dette er ikke noe å bekymre seg for. Hvordan de har klart å skaffe de så billig er jeg litt nyskjerrig på, men lar det være en yrkeshemmelighet. 6 på terningen! :thumbup:

Gratulerer med ny skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...