Gå til innhold

NV40 på plass i testlaben


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh... jeg er SÅ glad jeg faktisk driter i gf6800... d har allerede blitt en flopp :cry:

Med en gang jeg så på nordichardware.se så holdt d for meg. At de såvidt slår ati på fps syns jeg er skremmende da jeg husker hvordan de første heftige radeon kortene EIDE nvidia totalt både på bildekvalitet og fps...

Hehe... noe mer ati guru må man vel lete lenge etter..

 

Når AA/AF ikke er aktivert så er det ikke spill som krever så mye at forskjellene blir store..

 

Men når AA/AF blir aktivert så rævkjører jo 6800 kortet 9800XT kortet.. og det skulle bare mangle siden 6800 er ett veldig mye bedre kort

Lenke til kommentar
Ahh... jeg er SÅ glad jeg faktisk driter i gf6800... d har allerede blitt en flopp  :cry:

Med en gang jeg så på nordichardware.se så holdt d for meg. At de såvidt slår ati på fps syns jeg er skremmende da jeg husker hvordan de første heftige radeon kortene EIDE nvidia totalt både på bildekvalitet og fps...

Når d kommer til aa/fsaa osv så har nvidia allerede tapt, og neste gang jeg skal kjøpe meg et med EKTE supersampling, noe nvidia kort ikke har... Og hva andre alternativ finnes d da? :p Ikke andre enn ati nej, fordi nvidia har ligget på ræven de 2 siste årene mens de har rulet grafikkmarkedet... AA til folket...  :thumbs:

Er d gf 6800 som skal konkurrere mot ati x800 xt?

Hvis du leser på en litt mer seriøs side, som f.eks. tomshardware, så slår NV40 ATI sine kort ned i støvlene og tilbake igjen. Ta det med ro, NV40 får mer enn nok kraft.

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Hvis du leser på en litt mer seriøs side, som f.eks. tomshardware, så slår NV40 ATI sine kort ned i støvlene og tilbake igjen. Ta det med ro, NV40 får mer enn nok kraft.

Nordic Hardware er da seriøse de! Dessuten har ikke NH sagt noe galt om NV40.

 

So what is the final verdict?

 

First of all, it is the performance that impress. The card is, as expected, completely unbeatable in almost everything we tested (with one exception only). The more eye candy and the higher resolutions, the larger the differences become.

Endret av thoering
Lenke til kommentar
Ahh... jeg er SÅ glad jeg faktisk driter i gf6800... d har allerede blitt en flopp :cry:

Med en gang jeg så på nordichardware.se så holdt d for meg. At de såvidt slår ati på fps syns jeg er skremmende da jeg husker hvordan de første heftige radeon kortene EIDE nvidia totalt både på bildekvalitet og fps...

Når d kommer til aa/fsaa osv så har nvidia allerede tapt, og neste gang jeg skal kjøpe meg et med EKTE supersampling, noe nvidia kort ikke har... Og hva andre alternativ finnes d da? :p Ikke andre enn ati nej, fordi nvidia har ligget på ræven de 2 siste årene mens de har rulet grafikkmarkedet... AA til folket... :thumbs:

Er d gf 6800 som skal konkurrere mot ati x800 xt?

Er bare kjipt at ATi ikke har hatt støtte for span mode i dual oppsett... Hvis de har implementert dette i X800 så blir jeg overrasket... Hitiil: ATi = :thumbdown: Hvis de implementerer span, ATi = :thumbup:

 

Venter i spenning på test av begge kortene! Håper at hw.no kunne testet kortet med noen dual monitor spill!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...