Tart Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hei jeg leste en eller annen plass etter jul at Sid Meyers skulle komme med en oppfølger til det gode gamle spillet colonization. Noen som vet noe om dette?? Kjøper spillet garantert om dette skulle være tilfellet.
BigWhig Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 (endret) Har ikke hørt noe om dette, men skulle dette stemme er det bare å dra fram champis og feire. Har spilt mye Colonization den siste uka, og det er absolutt et av mine favoritt-spill. Kommer ganske sikkert til å kjøpe en oppfølger dersom den beholder alle de gode sidene av Colonization I (som egentlig er alt ved spillet). Endret 21. april 2004 av Kjellinge
Erling E. Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Har ikke hørt noe om det. Blir dette kunngjort på årets E3 skal jeg feire i syv dager til ende.
Tart Skrevet 21. april 2004 Forfatter Skrevet 21. april 2004 Jeg VET at jeg har lest det en plass men noe mer vet jeg ikke har leita opp ned under og over alt etter mer info.
Stig_W Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Jeg VET at jeg har lest det en plass men noe mer vet jeg ikke har leita opp ned under og over alt etter mer info. Var det rundt første april du leste dette? Bare lurer, da dette ville vært årets spillnyhet om dette stemte!
Togo Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Har ikke hørt noe om det. Blir dette kunngjort på årets E3 skal jeg feire i syv dager til ende. I second that. 14uker her i heimen da
Melfacion Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Har ikke hørt noe om det. Blir dette kunngjort på årets E3 skal jeg feire i syv dager til ende. I second that. 14uker her i heimen da så sant, så sant noe av det beste med colonization var jo musikken ... *plystre på en av "frigjøringsmelodiene"*
bcorny Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Det hadde vært genialt med en oppfølger til det spillet nå. Husker det var vanskelig å rive seg løs fra det spillet når det kom ut
Dr3as Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Heh, ser at det ikke bare er meg som savner en god opp følger til spillet.. Col var faktisk det første spillet jeg kjøpte *digge det*
NilsJohan Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Colonization eide! Pleide å spille det hos en venn av meg, hadde ikke bra nok data hjemme =)
Melfacion Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 dette spillet hadde jeg faktisk før jeg visste at det gikk ann å kjøpe spill! hadde vært stas med en orginal kopi, ja synes Sid Meyer kunne gitt ut en samlepakke med col, civ, civ II eller noe... den versjonen jeg hadde var med en fil som het "coloncol" som gav deg uendelig med penger. sluttet selvfølgelig å bruke den når jeg begynnte å skjønne spillet
Tart Skrevet 22. april 2004 Forfatter Skrevet 22. april 2004 Jeg VET at jeg har lest det en plass men noe mer vet jeg ikke har leita opp ned under og over alt etter mer info. Var det rundt første april du leste dette? Bare lurer, da dette ville vært årets spillnyhet om dette stemte! Nei var ikke rundt første april var i februar tror jeg en gang. Uff er helt i hundre av tanken på en oppfølger jeg
Laserlasse Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Helt sikker på at du ikke mener Sid Meier's Pirates? Det er det eneste av hans spill jeg har sett noe om en oppfølger til
Tart Skrevet 24. april 2004 Forfatter Skrevet 24. april 2004 Helt sikker på at du ikke mener Sid Meier's Pirates? Det er det eneste av hans spill jeg har sett noe om en oppfølger til Ja var ikke d mener fast og bestemt at jeg leste colonization.
Tart Skrevet 26. april 2004 Forfatter Skrevet 26. april 2004 Noen som har prøvd dette? Kan d sammenlignes? http://magasinet.startsiden.no/magasinet/c...view/full/14697
Laserlasse Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 1503 er i og for seg et morsomt spill, men det kan egentlig ikke sammenliges med Colonization. Det foregår blant annet i sanntid, og er mye mer detaljert enn Colonization; det minner forsåvidt med om SimCity enn Colonization. Men hvis du liker denne type spill, er det definitivt verdt en titt.
Tart Skrevet 26. april 2004 Forfatter Skrevet 26. april 2004 ok takk. Men hvilke av dagens spill minner mest om colonization (utenom civilization)?? Noen som har noen råtips der? (skal snart kjøpe meg ny pc så da kan jeg endelig spille nye spill igjen hehe
Laserlasse Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Men hvilke av dagens spill minner mest om colonization (utenom civilization)?? Noen som har noen råtips der? (skal snart kjøpe meg ny pc så da kan jeg endelig spille nye spill igjen hehe De spillene som (imho) minner mest om Colonization, er vel Imperialism 2 (og kanskje 1) og Europa Universalis 2 (selv om det er ganske forskjellig har det litt samme følelsen). Ingen av disse er vel helt blodferske.
avtrekkeren Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) Du har sikkert lest den nyheten om at Firaxis nå eier rettighetene til Colonization, Pirates!, og X-Com serien, og at det muligens vil komme en oppfølger en gang i framtia til både X-Com og Colonization Det stemmer det - men foreløpig så er det Civilization IV som er planlagt etter Pirates! Edit: Atari eier rettighetene - men Firaxis har inngått en langvarig avtale med Atari om disse rettighetene... Endret 14. mai 2004 av KriFos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå