Gå til innhold

Motorola V600 i prisguiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gleder meg virkelig til denne telefonen kommer i butikken. ser vanvittig bra ut på bilder. litt tung, men det er liksom det eneste. har tenkt til å kjøpe denne telefonen men må nok se den i virkeligheten før jeg kjøper den. Gleder meg veldig til å se på skjermen. som har en vanvittig oppløsning.

 

er det ingen som vet når den er i butikkene?

Lenke til kommentar
gleder meg virkelig til denne telefonen kommer i butikken. ser vanvittig bra ut på bilder. litt tung, men det er liksom det eneste. har tenkt til å kjøpe denne telefonen men må nok se den i virkeligheten før jeg kjøper den. Gleder meg veldig til å se på skjermen. som har en vanvittig oppløsning.

 

er det ingen som vet når den er i butikkene?

Ehh... det står i prisguiden at mamoz.no har den inne på lager da, man det stemmer kanskje ikke? ;)

Lenke til kommentar
Ehh... det står i prisguiden at mamoz.no har den inne på lager da, man det stemmer kanskje ikke? ;)

ser at mamoz har dem, men stoler ikke helt på det, rart at bare den ene butikken har fått den inn nå. men det jeg lurte på var egentlig når den kom til vanlige butikker. ikke nettbutikker. vil gjerne se den i virkeligheten først før jeg bestemmer meg.

 

men er enig i at de kunne slengt i en litt større minnebrikke. er jo litt lite med 5mb, men det er jo akseptabelt. ellers er jo telefonen helt konge. hvertfall specs messig.

Lenke til kommentar

V600 er inne sansynligvis, har selv prøvd den på Elkjøp for 1.5 uker sida. Bare venter på at flere kjeder tar denne lekkerbisken inn. Så kanskje prisen dropper litt.

 

Utvendig antenne? den ser jo bare stilig ut, synes dette er den desigmessige stiligste tlf pr. dags dato. Samtidig virker den utrolig brukervennlig etter min 30 sec test på elkjøp :p

Lenke til kommentar
Utvendig antenne? den ser jo bare stilig ut, synes dette er den desigmessige stiligste tlf pr. dags dato. Samtidig virker den utrolig brukervennlig etter min 30 sec test på elkjøp :p

Enig i at det hadde vært en knall telefon OM den hadde innvendig antenne. INGEN telefoner klarer å se bra ut med utvendig antenne.

 

Enig i at den ikke akkurat blir stygg av den grunn, men hva skal man med den? Utvendig antenne hører forrige århundre (årtusen faktisk...) til. Må i 2004 være mulig å bygge inn antennen. Se på Samsung E700, sinnsykt liten, men med innvendig antenne! Riktignok ikke den aller hotteste funksjonaliteten, men den er snart et år gammel da - så Motorola burde ha klart å bygge inn antenna i sin V600 by now.

 

Men, men! :devil:

Lenke til kommentar
Utvendig antenne? den ser jo bare stilig ut, synes dette er den desigmessige stiligste tlf pr. dags dato. Samtidig virker den utrolig brukervennlig etter min 30 sec test på elkjøp :p

Enig i at det hadde vært en knall telefon OM den hadde innvendig antenne. INGEN telefoner klarer å se bra ut med utvendig antenne.

Respekterer absolutt din mening, men er overhodet ikke enig :)

 

Jeg synes en antenne ofte kan være prikken over i'en, og trenger ikke være stygg.

 

På min gamle V200 og T100 merket jeg at antennen var flink til å hjelpe meg holde hånden på plass rundt mobilen. E700 derimot er mye vanskeligere å holde på en god måte. Men men, hver sin smak. Min smak er at eksterne antenner ikke gjør noe negativt på en klappmobil.

Lenke til kommentar
Telefonen har stor skjerm (176 x 220), mp3, blåtann, java, mulighet for og vise MPEG4 video ++ men bare 5 mb intern minne!

Hadde Motorola lagt inn en minne brikke så kansje.

Sikker på at den har MP3? Hva i all verden er vitsen med det hvis den ikke har minnekort og bare 5mb minne? Er jo en totalt bortkastet funksjon.

Lenke til kommentar
Utvendig antenne? den ser jo bare stilig ut, synes dette er den desigmessige stiligste tlf pr. dags dato. Samtidig virker den utrolig brukervennlig etter min 30 sec test på elkjøp :p

Enig i at det hadde vært en knall telefon OM den hadde innvendig antenne. INGEN telefoner klarer å se bra ut med utvendig antenne.

 

Enig i at den ikke akkurat blir stygg av den grunn, men hva skal man med den? Utvendig antenne hører forrige århundre (årtusen faktisk...) til. Må i 2004 være mulig å bygge inn antennen. Se på Samsung E700, sinnsykt liten, men med innvendig antenne! Riktignok ikke den aller hotteste funksjonaliteten, men den er snart et år gammel da - så Motorola burde ha klart å bygge inn antenna i sin V600 by now.

 

Men, men! :devil:

å nei..den har en antenne derfor er den stygg...noe så dumt. er mange telefoner som har det ennå. syns ikke at det er noe negativt at den har antenne. den er jo en knall telefon uansett. bare at den ikke har en innvendig antenne så er den ikke knall???

 

syns motorola'en ser bra ut med antenne. pluss at den har alt det som trengs.

Lenke til kommentar
V600 er inne sansynligvis, har selv prøvd den på Elkjøp for 1.5 uker sida. Bare venter på at flere kjeder tar denne lekkerbisken inn. Så kanskje prisen dropper litt.

hvilken elkjøp butikk var det som hadde den inne? har sett etter den overalt, men ingen som har visst når den skulle komme inn. vet at elkjøp har den på hjemmesida si, den har ligget der en stund nå. syns prisen heller ikke er så ille. kunne godt ha blitt litt billigere men, det haster ikke noe for meg å kjøpe den nå. men kommer nok til å gjøre det, hvis den ser og er bra i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Telefonen har stor skjerm (176 x 220), mp3, blåtann, java, mulighet for og vise MPEG4 video ++ men bare 5 mb intern minne!

Hadde Motorola lagt inn en minne brikke så kansje.

Sikker på at den har MP3? Hva i all verden er vitsen med det hvis den ikke har minnekort og bare 5mb minne? Er jo en totalt bortkastet funksjon.

Det er ikke en fullverdig mp3 spiller på denne bare mulighet for og legge inn

4 stk mp3 ringe toner.

Video er med lyd men bare 10 sek.

Synes 5mb fortsat er i minste laget.

 

http://www.motorola.com/mdirect/hellomoto/...ull_specs.shtml?

Lenke til kommentar

.. Er bøylen en utvendig antenne? Jøss, godt forkledd :p

Jeg har ikke noe imot antenne, men nå har ikke jeg hatt en klapp før, men har en følelse at man blir ganske lei av den... Men det kommer ann på personen selvfølgelig...

Jeg skal for øvrig ha LG T5100, så antenne er ikke noe problem.. ;)

 

EDIT: skrivefeil

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...