Gå til innhold

Hjelp til ny pc med Skjermkort!


Dandel

Anbefalte innlegg

Akkuratt nå har jeg Nforce 3 Socket A chaintech, Athlon XP Bathon 2500+, Geforce FX 5600, Sound Blaster Audigy 2, 512 MB DDR ram 400 Mhz,

 

Skal kjøpe meg Soltek 7653 eller noe hovedkort, Athlon 64 3000+, Geforce 6800 Ultra eller ATI sitt skjermkort, 1 G ram brikke ved ikke hvilken hastighet.. Blir dette bra eller? Med vannjøling og monstervifte..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld at jeg spør men hvorfor skal du kjøpe dette nå? Synes maskinen din er bra nok for det meste av dagens spill, og du vil ikke få godt merkbart bedre ytelse.

 

Mitt forslag vil faktisk være at du venter til høsten eller noe sånt. Mye nytt og spennende som kommer i løpet av sommeren og høsten. F.eks: PCI express, ny socket til athlon 64, ddr2 + at du sikkert vil spare en del penger. Geforce 6800 blir veldig dyrt med en gang det kommer ut.

Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg spør men hvorfor skal du kjøpe dette nå? Synes maskinen din er bra nok for det meste av dagens spill, og du vil ikke få godt merkbart bedre ytelse.

 

Da har ikke du prøvd Far Cry!

Nei tydeligvis, spillet krever enormt. Minnet forbruket med alt på very high, er på ca. 750mb på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...