Gå til innhold

And the winner is...?


Anbefalte innlegg

Ok, dette er ganske "viktig" for meg å få svar fra alle der ute på:

 

Det har seg slik at jeg og en kamerat har laget hver vår russeside for to forskjellige russebiler. Hvilken av de to sidene synes dere er best? Jeg veit at de er ekstremt forskjellige, en er flash og en inneholder mange damer, men prøv å fokusere på design og layout osv..! lol

 

Alternativ 1: http://www.purplepils.tk

Alternativ 2: http://www.titstop.tk

 

Spent nå asså..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrifta på introen på flash-sida di var EKSTREMT vanskelig å lese. Forstørr!

Måtte jo myse for å se hva som sto der. Ellers er det ikke altfor fett med musikk på sida, man blir kjapt lei av snutten som går i loop og leter etter en plass å slå den av. Eller bare lukker hele sida.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

likte ikke 1 av følgende grunner:

hater splash

hater frames

liker ikke flash med mindre det er gjennomført bra (mjaumjau.com o.l.)

irriterende musikk

den bildesaken gikk meg på nervene alt for fort (hvis den hadde gått en vei hele tiden litt roligere og den hadde stoppet ved focus og man kunne trykke på bildene for å komme til større versjon hadde det hjulpet VELDIG mye, men som den er nå vil jeg anbefalle å fjerne den)

når jeg scroller (med scrollehjul på mus) i vinduet til venstrre så går den litt opp og ned det er vel en feil antar jeg...

teksten på meny knappene er uleselig

 

 

 

2 synes jeg egentlig var ganske kjedelig, men den har ett veldig mye større potensiale for å bli noe bra ut av enn 1'en...

 

 

så jeg anbefaller å kassere numero uno og heller jobbe videre på to'ern...

Lenke til kommentar

Veit at du håpte på at vi skulle foretrekke din "raffe" flash-side, men ærlig talt tiltalte den meg veldig lite.

Den scrollbar-greia gikk altfor fort, skrifta var så liten at man må myse for å se den, musikken er slitsom, stort sett alt er lagt opp til at evt. bruker lukker sida så fort som mulig for å slippe mer.

 

Så jeg går for alt. 2. Funksjonellt, enkelt og rett på sak.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig med resten. Synes siden din (fra jeg så den @ portfolioen din) er veldig bra. Faktisk en av de beste russesidene jeg har sett på lenge.

Den andre siden var ikke noe spesielt i det hele tatt egentlig. Jeg liker kreativitet og orginalitet, noe russesiden din hadde som ikke den andre hadde.

Grafikkmessig er russesiden et godt hav foran den andre.

 

Så fra mitt synspunkt går du av med en klar seier. :)

Lenke til kommentar

Vel... Ingen av de lyste det vel russ av. Tit-stop så vel mer ut som hjemmesiden til en litt grisete fjortisblad etter min mening, og den andre, selv om det ser ut som det er lagt ned et godt stykke arbeid, ikke var så veldig til russeside. Men den vinner hvis jeg skulle velge en av dem.

 

Er ingen jaktfalk, så jeg fikk problemer med å lese skrifta jeg og. Og bil-linken var det vel ikke alt som var ferdig?

 

Hey hey hey... Malakoff vgs? Mosseruss? Å huff da :ermm::p

Lenke til kommentar
Hvis det er lyd på en side, tar jeg ikke meg tid til å finne en knapp. Er jeg interessert i å høre musikk, setter jeg på en CD.

hva med 2advanced.com? du gidder ikke å se på den selv "om" du aldri har sett den før , pga. den innholder lyd?

 

 

 

Selv jeg liker ikke lyd eller musikk på nettet. Men jeg verken griner eller skrur av pc'en når lyden kommer. Noen gang må man bare ta en titt innom og se hvordan ting er utført selv om siden har lyd :yes:

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar

Knappen kunne etter min mening gjøres tydeligere.. (lyd av/på) så man slipper å lete etter den... (og kanskje også ha lyden av når sia laster, og heller la folk skru den på om de vil? )

 

Synes idèen bak begge alternativene er ganske gode egentlig, men alternativ 1 går av med seier pga bedre utførelse, selv om det nok der og er flere ting jeg ville gjort noe med...

1. navnet: pils som i "drikke pils" eller "engelsk for piller" ? purpelpils ville blitt riktig om det er pils som i "drikke pils" det er meninga at det skal være.. nå er det jo nesten purpelpiller.. (det var ihvertfall det første jeg tenkte på når jeg hørte navnet.. og skjønte ikk ehelt hva logoen gjorde der..)

2. synes logoen blir for "fuzzy"... om man skjønner hva jeg mener..

3. den hvite top+venstre-borderen gjør så innholdet i venstre bit virker mye mørkere enn det er, og ødelegger kontrastene og helhetsbildet litt.. synes jeg..

 

Det var min lille bit med konstruktiv kritikk.. selv om man ikke ba om det fikk man det.. ;)

 

 

for å legge til: etter min mening har tit-stop mere potensiale til å rule, men utføringer er for daff...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...