Gå til innhold

Tips til en god popup-killer?

j_j

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trenger noe bra popup stoper/killer program som ikke tar for mye resurser og fungerer med w2k, har prøved "popup stoper" likte ikke den uten å gå i detalje. Noe bra forslag?.........fort plz før jeg hiver skjermen ut av vinduet :wallbash:

jj

##emnefelt endret av moderator. Kun ett ord gir sjelden noe godt emnefelt. Forklar hva du lurer på med en hel setning ;) - enden##

Endret av enden
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle disse funksjonene er innebygget i Opera, som etter min menig er milevis bedre enn IE. Opera (www.opera.no) anbefales på det varmeste.

Skrevet

I Mozilla Firefox har du mulighet for å legge inn unntak for enkelte nettsteder der du vil tillate popups. Dette er en stor fordel hvis f. eks nettbanken din bruker popups. Da kan du blokkere popups, men legge inn unntak for nettbanken.

Skrevet
:yes:toolbar2_logo.gif:yes:

http://toolbar.google.com/

Nyttig til så me annet og... tar svært lite ressurser

Har prøvd google toolbar nå, den er grei men stopper kun når man har IE oppe og det er dumt :thumbdown:

jj

Ja, jeg sier det igjen; Stop-the-pop-up!

Starter med Windows og beskytter deg mot popups helt til du slår av maskina igjen eller ved at du trykker ctrl!

Skrevet
Ja, jeg sier det igjen; Stop-the-pop-up!

Starter med Windows og beskytter deg mot popups helt til du slår av maskina igjen eller ved at du trykker ctrl!

og den har aldri kommet i konflikt med noen andre programer hos deg? hadde popup stopper og den likte ikke norton, lagde problemer hele tiden.

jj

Skrevet

Takk for bryderiet, men regner med at den har samme svakhet som "google toolbar" dvs. stopper kun popup's i IE :thumbdown:

jj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...