Gå til innhold

Spillprogram på NRK


Anbefalte innlegg

At Nrk tar initiativ til noe slik er jo kjempe bra, da det har vært stor mangel på slike programmer på norske fjernsynskanaler.

Og så lenge de klarer å holde en viss kvalitet på programmet (Ikke slik at de nesten bare annmelder barnespill og snakker om pc som om de prøver å lære 5'åringer hvordan en skal bruke den) så blir vel detta bra!

 

Er fortsatt sterkt i mot navnet tho... Føler ikke at de som er litt skeptiske til pc (Kanskje fordi de er redde for å bli stemplet som "nerder" selv) vil kaste seg ned i sofaen for å se på :roll:

 

Bare en tanke men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok ikke umulig at det blir streamet ut til nett nei.

Kan ikke love noe enda, men jeg tror det er en viss sjanse for at det blir streamet.

det hadde vert kjempe bra. det hadde gitt dere fleire seerer. det må sjølvsagt bli sendt direkte på nett, og vere gratis.

 

håper dere får til det.

 

lykke til.

Lenke til kommentar
Konge :D Dette ser jeg virkelig fram til...Og blir det en suksess for NRK er det jo mulig vi får slike program på TV2 og TVNorge :thumbup:

Dersom du leste artikkelen nøye så finner du ut at TV2 allerede starter til høsten (mest sannsynlig) og TV Norge vurderer å starte et program og en gang.. sikkert ikke så lang tid etter for å få litt konkurranse :p

Lenke til kommentar
Konge  :D Dette ser jeg virkelig fram til...Og blir det en suksess for NRK er det jo mulig vi får slike program på TV2 og TVNorge  :thumbup:

Dersom du leste artikkelen nøye så finner du ut at TV2 allerede starter til høsten (mest sannsynlig) og TV Norge vurderer å starte et program og en gang.. sikkert ikke så lang tid etter for å få litt konkurranse :p

Joda, leste det..men er vel fortsatt litt avhengig av hvordan det går med NRK`s program..blir det en fiasko tviler jeg på at TV2 er interessert ;)

Lenke til kommentar
Joda, leste det..men er vel fortsatt litt avhengig av hvordan det går med NRK`s program..blir det en fiasko tviler jeg på at TV2 er interessert ;)

Tror nok TV2 kommer til å satse uansett, siden de har en lavere gjennomsnitt alder som ser på kanalen. Etter min mening så tror jeg TV2 kan få større interresse.. men det får vi se. Kommer iallefall til å følge med NRK2 sitt framover..når det starter da :)

Lenke til kommentar

Det virker faktisk som om ingen her inne innser at dette bare er et til av dem 5 kr per SMS-programmene som er ute etter å tjene penger, nuthin else! :roll:

 

Har før hørt negative kommentarer på programmer som Svisj her inne, nettopp pga dette. Det er og blir fjortis-TV. Men jeg får vel gi det en sjanse da. Men ikke mer enn en!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...