TCi Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Gamershell hoster en nylansert co-op mod som lar 3 spillere spille singleplayerdelen http://gamershell.com/news/14723.html det er den samme moden som eg har posta om i dei to tidlegare innlegga mine (for over 1 veke sidan) Ahh... beklager Gleder meg til å teste den om ikke så altfor lenge.
Petterahl Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Skal linke til helgen, tror det kommer til å gå mest i far cry. Er det noen som har prøvd coop på singleplayer før? Jeg mener denne modden: http://gamershell.com/news/14723.html
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Skal linke til helgen, tror det kommer til å gå mest i far cry. Er det noen som har prøvd coop på singleplayer før?Jeg mener denne modden: http://gamershell.com/news/14723.html Hehe, jeg skal også på LAN... Noen som vet om denne modden er buggete? Den har ikke samme "utkastings-bug" som de tidligere moddene?
ttt Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 [iC,19/08/2004 : 20:27]Noen som vet om denne modden er buggete?Den har ikke samme "utkastings-bug" som de tidligere moddene? den har ein del bugs framleis (det er jo tross alt ein alpha). men det skal gå bra ann å spele med den. men det er ein del som melder om bugs som: manglande lyd høy ping spelarane ser ikkje kvarandre feil med respawning spelarar kan ikkje legge seg ned eg har ikkje høyrt noko om den buggen du nevner (lenge sidan eg har lest om moden no)
[PsyFly] Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Virker kul den, men jeg får faen ikke valgt map! noen som veit åssen det kan fixes ?
Hr. Jenssen Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Noen som har prøvd Coop modden nå? Jeg har ikke orka enda, men hvis noen kunne komme med noen replies så hadde det vært toppers!
Åsmund Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 (endret) er det grass på coop? Endret 29. august 2004 av Åsmund
[PsyFly] Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 (endret) er det grass på coop? Nei, denne gangen er det brosteiner overalt! Klarte ikke å dy meg Endret 29. august 2004 av [PsyFly]
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 ' date='30/08/2004 : 00:21'] er det grass på coop? Nei, denne gangen er det brosteiner overalt! Klarte ikke å dy meg Hehe... Men er det noen som vet noe mer om coop modden? Ny update? Noen som har prøvd den? Anyways, skal prøve den ut nå, med broren min! Kommer med noen replies etterpå!
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Ja, da har jeg prøvd modden nok til å gi en overfladisk beskrivelse... Først og fremst må det nevnes at modden krever uhorvelig mye maskin-vare, og jeg måtte stille ned oppløsningen helt til 800x600! Noe annet å merke seg, er at når man har kommet til det stedet på en level, hvor det skal loades til neste, skjer det ingen ting! Loadingen begynner aldri, og man bare løper rundt omkring! På den første levelen (training) er det slik at, om man dør, så begynner man uten våpen, og må løpe fra fiendene! De andre levelene er slik at man begynner med rikelig mange våpen, når man respawner.. Men ellers, den funker i allefall!
Deadringer Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 GRISE KULT!!!! tenk hvor bra farcry er på single player! TENK DA HVOR BRA DET ER PÅ CO-OP!!!!!! KONGE!!!!
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 GRISE KULT!!!! tenk hvor bra farcry er på single player! TENK DA HVOR BRA DET ER PÅ CO-OP!!!!!! KONGE!!!! Eh, det er jo dårligere på coop da... Man må stille ned grafikken til det utenkelige (i allefall admin på serveren =aka meg) Og det går ikke an å fullføre en level! Når man kommer til stedet hvor mappet ender, og spillet skal begynne loadinga, skjer det ingen ting! Da må man disconnecte, og starte serveren på nytt, med en annen level... Dessuten mange bugs, som feks det at noen kjøretøy ikke spawner (laaaang gåtur?) Og det med at om man dør på første level, begynner man uten våpen, og må løpe ifra soldatene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå