TCi Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 hvilken en ? Det varierer veldig. Som oftest på enten maobe river og freighter banene.. om jeg husker rett navn. Dette blir min siste off topic post for denne gang *Magnus* kontakt meg på PM dersom du lurer på mer
Leoron Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Håper det stemmer det du skriver ttt. Hadde vært konge. Noe nytt om dette?
Leoron Skrevet 29. mai 2004 Skrevet 29. mai 2004 Ps: Sjekk ut denne. CO-OP MOD Jeg har ikke testet den selv enda. KLokka er snart halv fire så jeg gidder ikke gjøre det i dag.
Carnifex Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Ps: Sjekk ut denne.CO-OP MOD Jeg har ikke testet den selv enda. KLokka er snart halv fire så jeg gidder ikke gjøre det i dag. Som det står er den buggy as hell.. Begynte bra men etter en liten stund, fremdeles på første brett gikk alt skjeis. Når noen døde ble plutselig flere kastet ut av brettet og til slutt bare låste alt seg. Men tanken var bra Håper det blir fikset litt på for det må jo bare være skikkelig artig å spille gjennom med flere spillere..
Windoge Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Prøvde nettop disse nye mappene. Funker OK, bortsett fra at AI`en virker dummere, i tilegg en del mere buggs
Cro Cop Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 i dette tilfelle betyr det at du og opp til tre andre mennesklige medspelarar spelar ei singelplayer bane i samman. der dere samarbeidar for å klare bana. Er dét morsomt å samarbeide om kun én bane? Hva med hele spillet?
ttt Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 Er dét morsomt å samarbeide om kun én bane? om det er morsomt er opp til deg, du har det ikkje meir moro enn den moroa du skaper sjølv. Hva med hele spillet? det kommer, det kommer. ting tar tid. det kjem ein mod som gjer heile far cry tilgjengeleg ikkje så lenge etter at 1.2 er sluppet (den er utsett)
Cro Cop Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 det kjem ein mod som gjer heile far cry tilgjengeleg ikkje så lenge etter at 1.2 er sluppet (den er utsett) Kilde?
ttt Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 det kjem ein mod som gjer heile far cry tilgjengeleg ikkje så lenge etter at 1.2 er sluppet (den er utsett) Kilde? inside info snakka med ein av dei som held på å lage coop mod.
ttt Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 Konge! Håper patchen kommer i løpet av måneden den skulle ikkje bli så mykje forsinka, men ein veit aldri kva som vert meint med det.
Windoge Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 i dette tilfelle betyr det at du og opp til tre andre mennesklige medspelarar spelar ei singelplayer bane i samman. der dere samarbeidar for å klare bana. Er dét morsomt å samarbeide om kun én bane? Hva med hele spillet? Synes ikke disse mappene var noe morsom. Full av bugs.
Carnifex Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Er det noe oppdatering på coop fronten? Hva skjedde med 1.2 Patchen forresten?
ttt Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Skrevet 21. juni 2004 Er det noe oppdatering på coop fronten? Hva skjedde med 1.2 Patchen forresten? ikkje noko nytt som eg har fått med meg, men så har ikkje eg hatt tid til å følge så godt med i det siste. vi venter framleis på nytt om 1.2, det vart sagt at det bare var snakk om mindre forsinkelser, men det er no ei veke sidan den skulle ha komt. eg vil anta at den kjem i løpet av veka (mest sansynleg nærmare helga) eller tidleg neste veke.
Carnifex Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Ja da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet. Takk for tilbakemelding
aeinstein Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Er det bare FarCryarena.com som har coop? jeg ville trodd det var flere store fan-sider.... Ellers så kan jo alle bare sjekke her hvis de tror det er kommet en update ...... men når noen ser en ny coop så si ifra her.... det er jo en del som liker å finne ting på forumet og ikke ser med en gang hva som er nytt på farcryarene Forresten supert at denne tråden kom opp!!
ttt Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Skrevet 29. juni 2004 som sikkert dei fleste av dykk veit gjekk far cry Mod-Community ut i streik den 24.06. dette vil føre til at det kan bli lenge til vi får sjå nokon coop mod til far cry (eller nokon andre modar for den saksskyld) grunnen til at dei gjekk ut i streik er fordi sdk'en ikkje har blitt gitt ut enda (den skulle kome med ein gang spelet var ute). så no har folk begynt å bli lei av ventinga, og streik var det beste virkemiddlet dei hadde. litt of-topic; eg reiser på ferie no (om 1 time) så dette vert den siste oppdatringa eg kan gi dykk på to veker.
TCi Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Takk for info ttt og god ferie Vi klarer forhåpenligvis å oppdatere oss selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå