DllInjexion Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Slutt å gi meg advarsler i privat. Jeg skrev min mening uten argument. Er det noe galt? er ikke dette et forum? Noen som vil ha gratis scampages? private msg meg <-- bare et eksempel,det kan du gi advarsel for hvis jeg virkelig skrev det. dette er bare et eksempel da.
Zeph Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 (endret) Eg syns berre det er så fortvila når eg har brukt 500, - kr på eit spel og så er det over etter 1 dag Endret 16. mai 2004 av zeph
The_evil_blue_toad Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 hvert år øker omsettingen av data spill prisene er fortsatt høye og servicen er fortsatt rotten Der tar du feil. Ikke lenge siden et spill kostet 499. Nå har stort sett alle butikker satt prisene ned til 399/349. Servicen er så som så. Aldri hatt et problem hvor har trengt å ta kontakt med utvikleren, men mange av de har egne forum der det er personer som er ansatt i firmaet som ofte er aktivt med i diskusjonene og svare på spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå