Gå til innhold

Oppskrytte filmer


Shulgin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
folk sier det er forkjell på realistisk vold og fantasi vold noe jeg ikke er ening i.

7900661[/snapback]

Jeg synes det er forskjellen, men små barn vet ikke at det "ikke er på ekte", eller de tar seg veldig nær av det.

7900677[/snapback]

 

hvis de skjønner at når anikan kutter hode av duko ikke er på ekte skjønner de at når noen blir skutt på film er det ikke ekte, barn er ganske media vitene om dagen og de vet at når en film starter er det på lek.

Lenke til kommentar
Så utrolig glad jeg ble når jeg leste denne tråden. Endelig er det ikke bare meg som syns LOTR er oppskrytt.. alle rundt meg var helt gale etter triologien, folk sov i kø for å få biletter osv... Jeg har slitt meg gjennom 1 og halve to.. da jeg sovnet i den sistnevnte på begge forsøk! 3 gidder jeg ikke prøve å se engang... Den finnes ikke spennende heller.. bare latterlig..

 

Sikkert noen som kommer med refs nå men det er godt å få sagt det..

7897403[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg så Blade Runner forleden, som har blitt stemplet som en sann sci-fi klassiker. Syntes den skuffa ganske kraftig, men må vel legge til at jeg hadde ekstremt store forventninger til den.

7902560[/snapback]

Hva var det som skuffet så mye? Filmens stil er jo deilig. Historien er riktignok så som så, men ikke akkurat søppel heller.

Lenke til kommentar

Den første Blade filmen hadde utrolig kul musikk som reddet litt av opplevelsen. Blade Trinity var en liten opptur takker være Ryan Reynolds som jeg er en stor tilhenger av.

 

Men Blade filmene tar litt vel av for min del. Litt mer jordnært hadde ikke vært å forakte :)

 

Men så har jo ikke de filmene særlig høy status, så de er vel langt fra oppskrytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Blade II var elendig og Blade Trinity var elendig. Blade var grei nok, men det er jo stort sett alle filmene Snipes spiller i.

 

Edit: Jeg ser faktisk at jeg har gitt Blade II og Trinity henholdsvis 7 og 5 på IMDb. Jaja, jeg var ung og dum.

Lenke til kommentar
...

-Gudfaren 1 & 2 (for mye rot og surr i handlingen, har aldri fått med meg hva som skjer

7898454[/snapback]

 

Ah, så er det egentlig din intellektualitet som er oppskrytt da? Å klage på at filmen er oppskrytt fordi du ikke forsto den blir jo bak mål. Prøv å forstå filmene først, så kanskje du synes de er bedre? ;)

7898757[/snapback]

SÅ nå er jeg dum siden jeg ikke orket henge med på 3 timer men maffia-pjatt? :!: Gudfaren er liksom filmer som de flaste holder som nærmest "hellige". Jeg synes selv de bare er langdryge og lite underholdende.

Lenke til kommentar
Jeg trodde denne tråden var om oppskrytte filmer, og ikke dårlige filmer som alle er enige om at suget. Har aldri hørt noen skryte av Blade 2 og 3, ei heller Matrix 2 og 3. Alle er jo enige om at de sugde, så da kan de jo ikke være oppskrytt?  :thumbup:

7911627[/snapback]

 

Folk har forskjellige meninger. Mange synes at Matrix 2 og 3 er minst like gode som 1'ern. Selv er jeg ikke en av dem, men jeg snakker av erfaring. Mange her inne på forumet sier at de liker 2'ern og 3'ern veldig godt.

Blade-filmene har vel aldri vært oppskrytt, nei. De har aldri hatt noen status. De er greie nok filmer som noen synes er veldig gode, men som resten ikke synes noe spesielt om.

 

Forresten, nei, jeg mente ikke at du er dum. Jeg mente det sarkastisk, i og med at jeg synes "argumentet" ditt for hvorfor filmen(e) er så dårlig, er ganske så teit. Tåpelig, egentlig. Når filmen er dårlig fordi du ikke skjønte den, da har du jo nesten ikke noen "rett" til å uttale deg så kraftig da, da det nesten blir som om du sovnet av under filmen. Du fikk rett og slett ikke med deg filmen, og det er lite logisk å klage på noe du ikke har sett/hørt.

Lenke til kommentar

Man har da lov til å mene hva en vil om filmer, det er og blir subjektivt uansett hvordan en vrir og vender på det. Og ikke minst hvorfor en synes de var kjedelige, dårlige eller ikke fenget. Trodde det var litt av vitsen med dette forumet og ikke minst denne tråden... :hmm:

 

Men shitkids under 20 burde ikke hat tilgang her mener nå jeg... :mad:

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
Man har da lov til å mene hva en vil om filmer, det er og blir subjektivt uansett hvordan en vrir og vender på det. Og ikke minst hvorfor en synes de var kjedelige, dårlige eller ikke fenget. Trodde det var litt av vitsen med dette forumet og ikke minst denne tråden...  :hmm:

 

Men shitkids under 20 burde ikke hat tilgang her mener nå jeg...  :mad:

7914810[/snapback]

Haha, tidenes motsigelse. Ingenting som å virke halvveis fornuftig i begynnelsen av innlegget, for så å skyte seg selv i foten som avslutning. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...