Gå til innhold

Oppskrytte filmer


Shulgin

Anbefalte innlegg

Selvsagt skjønner jeg jo poenget ditt, men det var jo bare uhorvelig artig når du prater om å skyte seg i foten, så gjør du det selv av verste sort. Så artig at jeg bare ikke kunne la det ligge. :p

7922424[/snapback]

Ikke gjør det til noe det ikke var.

7922444[/snapback]

 

Hey, jeg skyter meg selv i foten annenhver dag, om ikke oftere - men jeg tar ikke meg selv så veldig høytidelig fordi. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey, jeg skyter meg selv i foten annenhver dag, om ikke oftere - men jeg tar ikke meg selv så veldig høytidelig fordi. ^^

7922494[/snapback]

Nei nei, men så anmelder du filmer uten å ha sett dem, så det er ikke greit å si med deg. ^^

7922498[/snapback]

 

Finn den da. Om jeg skrev noe sånt, så var det definitivt ment som en spøk (er jo ikke alltid like lett å si når du skriver sarkastisk/ironisk heller).

Lenke til kommentar
Finn den da. Om jeg skrev noe sånt, så var det definitivt ment som en spøk (er jo ikke alltid like lett å si når du skriver sarkastisk/ironisk heller).

7922762[/snapback]

J/k ^^ Kan ikke huske nøyaktig hva det var, var neppe noe alvorlig.

 

For å komme tilbake til topic, så synes jeg ikke City of God var like god som forventet. Den var dog god nok til at jeg skal sjekke ut City of Men, men det var enormt med skryt den fikk av folk flest. Sikkert bare hypen som ødela.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hype ødelegger så jævlig. Jeg så Cidade de Deus på kino fordi jeg likte omslaget. Det rocka villt! Nå har jeg slutta å lese om filmer før jeg ser dem (i så fall minimalt med lesing først). Omslag eller tema holder for meg ;)

7923015[/snapback]

 

You me both, cun.

Lenke til kommentar

Det mest idiotiske er jo om man er så dum å se trailer på en komedie.. Absolutt alle de morsomme poengene i komedien er tatt med, så når man da ser filmen er den blitt kjedelig. Mitt faste rituale er å sjekke filmkritikere jeg respekterer, liker dem filmen så kan være verdt å se.. Tar også en dobbelsjekk på imdb..

Filmomtaler er "big no-no"..

 

Tilbake til topic..

 

Noen oppskrytte filmer..

 

Master and commander

Lord of the rings trilogien

2001: A Space Odyssey

Passion of christ

Batman, foruten den siste da..

Cast away med Tom Hanks

 

Kan sikkert komme med flere, men de jeg kommer på i farta..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Noen oppskrytte filmer..

 

Master and commander

Lord of the rings trilogien

2001: A Space Odyssey

Passion of christ

Batman, foruten den siste da..

Cast away med Tom Hanks

 

Kan sikkert komme med flere, men de jeg kommer på i farta..

7924954[/snapback]

 

Nei :cry:

Lenke til kommentar

Jeg synes 2001: A Space Odyssey er en smule oppskrytt. Den er for all del ikke dårlig, men jeg synes den blir litt i særeste laget. Det visuelle er det absolutt ingen ting å si på, spesielt med tanke på at det er en snart 40 år gammel film. Allikevel blir handlingen til tider uinteressant, og karakterene Bowman og HAL er ikke blant de mest spennende i filmhistorien. SteffyPants, du må gjerne si jeg ikke skjønte filmen, men det vil i så fall være feil. Dette er Kubricks etter min mening svakeste (eller minst gode, om du vil) produksjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nå har da Kubrick selv sagt at det er ingen som har "forstått" filmen, men det var en gang en dame som tolket den veldig likt som han selv. Ergo så ville han at alle skulle tolke den individuelt og du må derfor akseptere at folk synes den suger.

Lenke til kommentar
Nå har da Kubrick selv sagt at det er ingen som har "forstått" filmen, men det var en gang en dame som tolket den veldig likt som han selv. Ergo så ville han at alle skulle tolke den individuelt og du må derfor akseptere at folk synes den suger.

7930044[/snapback]

Jeg må ingenting, mr. moderatorpants.

 

Nei, du har selvsagt helt rett, jeg klager aldri på folk som tolker den annerledes enn meg selv, jeg foretrekker det faktisk. Ingenting er mer spennende enn å diskutere 2001-teorier, det er de som ikke tolker den som jeg ikke er like keen på å akseptere.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Den eneste filmen jeg irriterer meg over og ser på som forferdelig oppskrytt er Donnie Darko. Det finnes en god del andre oppskrytte filmer som American Pie, Master and Commander etc. i tillegg, men alt skrytet rundt Donnie Darko går meg på nervene. Jeg mistenker at Gary Jules og Michael Andrews sin versjon av Mad World er en av the key features som gjør denne filmen så populær og dermed også veldig oppskrytt.

Lenke til kommentar
--

Lord of the rings trilogien

Cast away med Tom Hanks

--

Jeg vet tittelen for tråden er "Oppskrytte filmer", men jeg er interessert i å få høre din definisjon på "oppskrytt".

 

Cast Away kan jeg ikke uttale meg om, siden det er så lenge jeg så den, men Lord of The Rings er det vel ikke mulig og ikke like?

Endret av scumbag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...