Gå til innhold

Hvilken kommentar har du blitt mest forbanna på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som eneste med mørk hud på barneskolen min vokste jeg opp med daglig drittslenging som pakkis, nigger, degos osv.. det var ikke noe morsomt. Fremdeles stikker det veldig når folk kaller meg sånne ting. Spesielt kanskje siden jeg har vokst opp med norske hvite foreldre. Føles på en måte som du faller mellom to stoler. Men jeg vet ikke om jeg blir så forbanna.. Har vel blitt mer lei meg tror jeg..

Lenke til kommentar
Hmm, han ble nok redd. Som hundeeier bør du respektere at enkelte er redd for hunder, og han kunne ikke vite om bikkja di likte å bite? Når hunden din prøver å nærme seg han er det ikke rart at han ga klar beskjed om at han ikke likte det...

Har ingen problemer med det. Trekker hunden stadig til meg når folk skal forbi med det er forskjell på "kan du trekke hunden til deg, skjønner eg er litt redd" noe som eg får høre og eg syns det er helt greit men når han SKRIKER til meg med sånn tøff i trynet holding så klikker det. :mad:

Lenke til kommentar

Snowdog: greit, det er bra, men bare tenk at han overveide sikkert ikke så veldig hva han sa. Folk som er redde pleier å bruke kjeft. Ikke for å anklage deg eller noe, prøver bare å se på en annen side av saken :)

 

Carnifex: synd :( Mange vet nok ikke hvordan slikt sårer. Utseende, hudfarge osv er vel lett å angripe hvis man ikke finner noe galt med selve personene :)

 

Har fått høre "nerd" endel... ;) Har tatt det til meg en del ganger, men når litt knappe folk bruker det fordi man får gode karakterer eller kan mer enn dem bryr jeg meg ikke stort. Etter hvert som jeg har blitt eldre (VGS) har vel ordet begynt å få en mer og mer positiv betydning, i tillegg til at på videregående virker det ikke som det skal være flaut å være flink lenger ;)

 

Edit: noen må stoppe meg innen 20 innlegg!!! (har 1317 poster nå)

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Må nesten humre litt for meg selv når folk tror at det faktisk går isbjørner rundt her jeg bor :wee:

Ellers får man morsomme kommentarer av diverse grunner:

- Linuxbruker

- Liker blackmetal

- Viser at jeg liker overnevnte

 

altså.. Når ble dette andre folks sak? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja, masse kommentarer jeg blir irr på. For eksempel, så er det en i klassen min, en jente, og hun kommer alltid med masse argumenter osv. Og når jeg svarer, og hun vet hun har tapt diskusjonen, så bare sier hun "bare gå og heng deg", eller "gå og sleng deg i en vegg", eller Bare gå og dø". Altså, dama er et år eldre enn meg, og likevel kommer med så dumme ting å si.

 

 

 

 

Og en annen ting, som kanskje irriterer meg mest, er når jeg skal vise en sang til folk, og de ikke har tolmodighet nok. Får alltid kommentaren: "jammen trance suger", "trance er ikke musikk", "trance er dritt/laget på et halvt minutt" (og det som er ille, er frks at jeg viser dem rooolig rooolig triphop/chillout, langtifra trance!"

 

En jente i klassen min, vender seg bort i avsky hver gang jeg går forbi henne med discmanen på. Hun kryper sammen som om musikken min torturerer henne.

 

En annen ting, er også at jeg aldri får hørt på musikk jeg virkelig liker på fest. Om det er en som liker noe laget på data, så er det råtten trance. Og vennene mine hører jo enten på norsk rock og Foo Fighters og sånt (dritt :p (neida, berre tuller)), eller f*ckings R'n'B. ARGH!!!

 

 

 

OOOOG.. folk som ringer meg klokken 02.09 og spør om jeg skal komme på fest på "Rødtvet" når jeg bor ca halve verden rundt :angry:

Lenke til kommentar

Fragletrollet - Det var *Core sjangeren du hadde sansen for? Ikke rart du ikke får spilt av så mye av det på fester, er vel ikke så ekstremt stor mengde tilhengere av sjangeren i Norge.

 

Når jenta i klassen din vender seg bort, hører hun musikken din? Sony MDR-V700DJ (som jeg bruker med min MP3 spiller) sjenerer ingen fordi dem ikke kan hører noe (uten å stå ganske nært). :wee: Hører ikke på *Core selv (på MP3 spilleren that is), men trance og black/heavy metal går det mye i :)

 

 

 

Edit: Så litt nærmere på tråden nå, oppdaget "KAN IKKE DU BARE HOLDE KJEFT?! JÆVLA KJERRING!!". Slike personer liker jeg LITE! :thumbdown:

 

 

Edit2: Jo, "Hvem RAM brikke skal jeg kjøpe?" (Ikke rèell setning) og slikt (At "Hvem" brukes feil) kan irritere meg.

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar

Mye syke kommentarer folk har fått servert her ser jeg (spes han driitungen --> piercing)

 

Nå om dagen så er det 2 ting som irriterer meg :

1.Folk som er høyrøstet, avbrytenede og usaklig\sarkastisk mens de stikker fra en diskusjon*host,brodern,kremt*

Det starter alltid med et emne som jeg prøver å belyse fra andre siden, og han tolker det som jeg er i mot ham enda jeg ikke har benektet det. Så blir han høylytt etterfulgt at han ber meg roe meg ned :wallbash: Så avbryter han meg før det hele avluttes med at han er usakelig eller piper om at han ikke gidder å høre dritten min (som jeg ikke har fått tid til å spree engang)

 

Nå i det siste gidder jeg ikke å starte diskusjonen med han engang(og da må man ty til litt usakligheter) --> han går rundt potte sur, og ikke minst han holder kjeft

 

2. Folk som ikke feier for egen dør.

 

"Det er så j**** fattig"

"ass\azz"

 

*aaaaaaaaarg*

Endret av dub
Lenke til kommentar
Begynner å bli lei av Morraknuller\Morrapuler jeg.. Alle sier det øst i Oslo :(

Hva er galt med å pule om morgenen?

Ingen smilies? Ikke ironi altså? Les ordene inni deg et par ganger til... :p

:laugh:

Forstod det nå. "Morra", som i "mor". Ekkelt. :wee:

Anyway, jeg ser ikke noe galt i å pule om morgenen, som jeg har sagt. (Ikke det at det var nødvendig å si, men men.)

Lenke til kommentar

Fockings Asaylsøkere som kaller meg for rasist når jeg kjører forbi en plass di vill at bussen skal stoppe som det ikke er Buss stopp .. men det er det 50M bort i gata ..

 

 

 

får da høre at jeg er en : rasist nasist dritsekk og denne er fin Do hata Oss Negre .. do vere rasist din javla nasist ...

 

 

er det rart jeg at og til vil kjøre bussen med asylsøkere utfor et stup ???

Lenke til kommentar
Fragletrollet - Det var *Core sjangeren du hadde sansen for? Ikke rart du ikke får spilt av så mye av det på fester, er vel ikke så ekstremt stor mengde tilhengere av sjangeren i Norge.

 

Når jenta i klassen din vender seg bort, hører hun musikken din? Sony MDR-V700DJ (som jeg bruker med min MP3 spiller) sjenerer ingen fordi dem ikke kan hører noe (uten å stå ganske nært). :wee: Hører ikke på *Core selv (på MP3 spilleren that is), men trance og black/heavy metal går det mye i :)

Vel, jeg liker mye annet også, som Chillout (noen heeeelt chill, andre mer som prodigy) og masse annet, som frks NIN. Uansett hva; jeg får faenmeg aldri lov til å høre på noe av det. :angry:

 

Jeg går med discman og noen sånne sony streetstyle greier (må se å få reppa portaproene mine).

Lenke til kommentar

Jeg ringte til fagopplæringskontoret en gang for å høre hvorfor de ikke hadde godkjent lånekassesøknaden min. Etter hvert som merren i telefonen fremdeles nektet på at jeg hadde rett på stipend, ble jeg ganske hissig. Kan ikke si at jeg ble MINDRE hissig da hun presterte å si:

 

"Det er du som ikke forstår reglene, du er jo helt på tuppa"

 

HNNNGHH!!!

 

Det viste seg selvfølgelig at det var hun som ikke visste hvordan reglene fungerte, og at jeg hadde rett. BIATCH.

Lenke til kommentar

Enig med synspunktene til Fragletrollet ang. trance og intolerante venner. Har min del av de kameratene jeg óg. :p

 

En annen ting er hvor dårlig amerikanerne oppfatter resten av verden. F.eks. hver gang noe skandinavisk dukker opp i en amerikansk film/serie/spill , så bommer de totalt. Gebrokken uttale som ingen skandinaver forstår, eller troen på at Norge er et ishavsland.

Spillet Rainbow 6 : Raven Shield er et flott eksempel, der en av banene skal forestille havna i Bergen, der det flyter isflak på vannet....hoho! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...