Gå til innhold

Grisebillig kvalitets crt hos Elkjøp


zaico

Anbefalte innlegg

kvalitetsskjerm du lissom, jeg har en 17" ibm fra en 733mhz p3 maskin. den takkler 100hz i 1024x769 glatt......, det er kvalitetsskjerm skal jeg si deg. men mye for pengene var den skjermen ja

Er veldig sikker på at denne philips skjermen har langt bedre bilde enn din gamle ibm skjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ oivind_dahle: hmm... nei. =) ikke i neste uke. men dere vil se nedgang i prisene på lcd markedet (både lcd monitor og lcd tv) mot sommeren. Toshiba har endelig begynt å få opp lagerverdien sin igjen og det har mange av de nadre produsentene også gjort. som sagt. ikke sp mye nedgang i neste uke. men i ukene framover :D

Jeg VET det er pris fall på enkelte modeller i neste uke;)

 

La oss se neste lørdag om hvem som hadde rett:)

Hvis du vet så må du si hvilke...

Lenke til kommentar
Er mulig at Øyvind ikke vil si noe kanskje? Kanskje han har fått info gjennom sine "kontakter" i selskapene. De ønsker jo at salget skal gå som normalt frem til prisene evt. settes ned... Dere kan vel vente og se

Ja jeg stoler skikkelig på info som kommer frem som en gammel barnekrangel, jeg vet noe ikke du vet asså... Da er det bedre å holde kjeft og ikke late som man vet syntes nå jeg... Ellers så er det jo bare å begynne å tippe da.... Jeg har hørt av en at prisene på mobiltelefoner kommer til å falle fremover, jada bare vent å se så skal du se hvem som har rett...OMG... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fredde_

 

Jeg bor ikke på forumet, og det er påske.

 

Når jeg sier at enkelte modeller vil få et prisfall til uken så gjør de det. Dessverre kan jeg ikke si hvilken produsent som senker prisene, da denne informasjonen er konfidensiell. Og ja jeg hadde en samtale med salgsjef Norden andående disse moddellene. Jeg spurte om jeg kunne lage en nyhet på forsiden på hw om dette, mne fikk beskjed om at dette ikke var ønsket.

 

Av respekt til mine kontakter buser jeg ikke ut med denne informasjonen. Men allerede på onsdag får du se på komplett hvilke modeller dette dreier seg om.

 

Greit at du syns det er barnslig av meg å si A , men ikke B. Men det er greit for mange andre å vite at det vil komme et prisfall allerde til uken. Dette medfører at de andre produsentene må senke prisene sine...

 

 

Til din opplysning sitter jeg med kontakter som går langt forbi grossist nivå her i Norge...

 

Men sorry hvis du tok deg nær av posten min. Uansett er det påske og man trenger ikke bestille her og nå. Når butikkene åpner kommer disse modellene til å senkes i pris.

Lenke til kommentar
Surreality: ser du er ny her så jeg vil bare spørre seg om du vet hvem du diskuterer med. Øivind er "norgesmester i LCD" :p

LCD guiden

LCD testen av 17"

LCD testen av 19"

LCD testen av 20" +

Ja og faren min er brannmann....Herregud må vel kunne diskutere selv om en av debattantene har skrevet en LCD guide da... OMFG :scared:

Skulle bare påpeke at brukeren driter seg ut ved å argumentere mot han i dette tilfellet. Det er mye Øivind ikke vet, og det er klart det er lov å diskutere, men å stå bastant på et ubegrunnet argument av denne typen er bare dumt når man diskuterer med en som har to føtter dypt plantet i markedet, med kontakter både her og der. Det er lite so skjer uten at Øivind vet dette før forbrukerene i LCD markedet

 

At Øivind velger å anbefale brukere om å vente litt kan ikke sammenlignes med din barnekrangel. Synes det er storartet av han å gi små hint som gjør at man kan spare en god slump penger - er du ikke enig, og ikke kan framlegge noe som trekker hintene hans i tvil så fortsett gjerne p tvile, men for all del, hold det for deg selv. Du bidrar like mye til barnekranglingen selv.

Lenke til kommentar

Hehe, bestilte nettop en slik skjerm til muttern og fattern.

Glimrende pris da dems gode gamle 15 tommer driver på å dør ;)

 

Glimrende å høre at det kan bli et fall i lcd prisen og, kanskje jeg endelig skaffer meg lcd skjerm nr 2 og får dual screen :thumbs::thumbs::thumbs:

Endret av PulZ
Lenke til kommentar

Øyvind Dahle:

 

Synes det er rart at prisene vil droppe sånn med en gang ,ville tro butikkene/grossistene er interessert i å få ut det de evt. har på lager først, som de har kjøpt inn til "den gamle prisen".

 

Og selv om grossisten (selv om jeg tviler) får en kostreduksjon på skjermene de allerede har liggende, har fortsatt utsalgstedene skjermer inne de ikke vil tape penger på.

Lenke til kommentar
Surreality: ser du er ny her så jeg vil bare spørre seg om du vet hvem du diskuterer med. Øivind er "norgesmester i LCD" :p

LCD guiden

LCD testen av 17"

LCD testen av 19"

LCD testen av 20" +

Ja og faren min er brannmann....Herregud må vel kunne diskutere selv om en av debattantene har skrevet en LCD guide da... OMFG :scared:

Skulle bare påpeke at brukeren driter seg ut ved å argumentere mot han i dette tilfellet. Det er mye Øivind ikke vet, og det er klart det er lov å diskutere, men å stå bastant på et ubegrunnet argument av denne typen er bare dumt når man diskuterer med en som har to føtter dypt plantet i markedet, med kontakter både her og der. Det er lite so skjer uten at Øivind vet dette før forbrukerene i LCD markedet

 

At Øivind velger å anbefale brukere om å vente litt kan ikke sammenlignes med din barnekrangel. Synes det er storartet av han å gi små hint som gjør at man kan spare en god slump penger - er du ikke enig, og ikke kan framlegge noe som trekker hintene hans i tvil så fortsett gjerne p tvile, men for all del, hold det for deg selv. Du bidrar like mye til barnekranglingen selv.

whatever !!!

 

Fortsatt god påske :wallbash:

Lenke til kommentar
Er mulig at Øyvind ikke vil si noe kanskje? Kanskje han har fått info gjennom sine "kontakter" i selskapene. De ønsker jo at salget skal gå som normalt frem til prisene evt. settes ned... Dere kan vel vente og se

Ja jeg stoler skikkelig på info som kommer frem som en gammel barnekrangel, jeg vet noe ikke du vet asså... Da er det bedre å holde kjeft og ikke late som man vet syntes nå jeg... Ellers så er det jo bare å begynne å tippe da.... Jeg har hørt av en at prisene på mobiltelefoner kommer til å falle fremover, jada bare vent å se så skal du se hvem som har rett...OMG... :dontgetit:

jeg synes du virker litt aggressiv jeg...

 

at han tipser om at det snart blir billige lcd skjermer er ganske positivt synes nå jeg... :yes:

 

om du missliker det... så la vær å hør på tipset... la de som kanskje skulle akkurat til å kjøpe seg en lcd som hadde blitt 500kr billigere om en uke høre på tipsene... :thumbup:

Endret av svennand
Lenke til kommentar
kvalitetsskjerm du lissom, jeg har en 17" ibm fra en 733mhz p3 maskin. den takkler 100hz i 1024x769 glatt......, det er kvalitetsskjerm skal jeg si deg. men mye for pengene var den skjermen ja

Er veldig sikker på at denne philips skjermen har langt bedre bilde enn din gamle ibm skjerm.

nåHH, ingenting slår min gammle ibm, men hvem trenger bedre uans?, merker ikke no forskjell på bildekvalitet innen cru uans, ihvertfall fra 6 år siden og til nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...