Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Bare hyggelig!

 

Den jeg opprinnelig tenkte på var enda bedre "steg for steg" med beskrivelse av maling, lakk og sandpapir. Skal se om jeg finner den også. Det jeg husker fra den var denne "steg for steg" beskrivelsen, samt at den som hadde gjort det hadde tatt en del bilder av resultatet utendørs. Resultatet var mildt sagt imponerende! :yes:

 

-KJ

Tror jeg vet hva du sikter til. En kar som gjorde en svært bra jobb på en sidedør som var farget svart, men når han var ferdig så den ut som et speil.

Synd at jeg har fortmatert og glemte favoritter-mappa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit å ha litt verktøy å hjelpe seg med.

A1.jpg

 

 

litt? :wow:

 

ser fint ut det der, gleder meg til updates :thumbup:

legger også merke til at det ikke er det billigste verktøyet... :thumbup:

proffverktøy er SÅ mye diggere..

 

men bra prosjekt.. trenger inspirasjon til slikt selv.. flytter hjemmefra til sommeren og planlegger allerede hvordan PC-kabinettet mitt skal være :p

 

 

edit: heh.. ser nå at du allered har slått fast at det er jobbverktøyet ditt..

Endret av AutoExec
Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker, men lurer på om det var Arctic her på forumet som hadde "eit framifrå" lakkeringsprosjekt en gang i tiden?

Sleng avgårde en PM, og sjekk om det napper!

Du husker nok feil. Men jeg brukte engang sort blank selvklebende film som er laget for modellfly-bil-båt. Og jeg tok bilder av den ute :D Den var helblank og fin, med ekstremt godt lim. Men underlaget må jo være 100% strøkent for at ujevnheter ikke skal synes. Tror nok den er best for mindre overflater.

 

BTW, God påske!

Lenke til kommentar
OK, begynte med toppen nå, hadde tenkt å ha topp/front i et stykke men ombestemte meg da dette vil medføre masse ekstra arbeid om man senere får lyst til å forandre på front, derfor lager jeg den nederste rette delen for seg selv.

 

A4.jpg

Unnskyld, men åssen skal du klare å "mekke" inne i det kabbinette?

Hvis du da ike klarer å lage en dør.... ;)

 

 

åssen treslag drev du å bøyde?

 

-Stian_A

Lenke til kommentar

Takker og bukker.

Når det gjelder mekking inni dette kabinettet hadde jeg tenkt å dele opp hovedkortet i små biter og stikke det inn gjennom en sprekk :lol: Neida seriøst så blir det nok en dør i siden har bare ikke bestemt meg enda hvordan den skal bli, men det kommer det kommer ;)

Det er vannfast kryssfiner 6mm som brukes, for å bøye denne satte jeg den i dusjen noen timer (har ikke badekar)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Konge:D

Som du vet driver jo jeg på med noe lignende..

hvordan har du planlagt å feste hk? skal det være skuffe?

hvordan skal du feste kortene? det er jo en knekk på normale kabinett der du skrur fast kortene.. men hvordan får man løst dette?

Tenkte å se om jeg kunne finne en hk skuffe eller noe sånnt å bruke.. visst ikke du har noen gode ideer..

 

Angående verktøy, verktøyet er trossalt halve jobben. Kjekt å ha litt kvalitet da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...