Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Er spent på hvordan du skal få festet HK :) lykke til, gleder meg til å se resultatet! :thumbs:

Det blir ikke noe problem, må bare bestemme meg for hvilken løsning jeg skal bruke, det skal iallefall stå oppe i kabinettet.

En annen ting jeg lurer litt på er stforsyningen, jeg har en antec true blue på 480 W, denne er jo sølvgrå så jeg vet ikke om jeg skal lakke den eller selge den å kjøpe en sort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En annen ting jeg lurer litt på er stforsyningen, jeg har en antec true blue på 480 W, denne er jo sølvgrå så jeg vet ikke om jeg skal lakke den eller selge den å kjøpe en sort.

Har en EnerMax 550W liggende på posten. Bestilte den som backup. Kom nå like før påske. Hvis jeg ikke husker helt feil skal det være den svarte typen. Kunne ha byttet hvis det er av intreresse? Har i allefall en Antec TruePower Silent på 380W som er svart. :) (I backupkabissen. Antec Sonata Quiet my ASS!)

 

-KJ

Lenke til kommentar
En annen ting jeg lurer litt på er stforsyningen, jeg har en antec true blue på 480 W, denne er jo sølvgrå så jeg vet ikke om jeg skal lakke den eller selge den å kjøpe en sort.

Har en EnerMax 550W liggende på posten. Bestilte den som backup. Kom nå like før påske. Hvis jeg ikke husker helt feil skal det være den svarte typen. Kunne ha byttet hvis det er av intreresse? Har i allefall en Antec TruePower Silent på 380W som er svart. :) (I backupkabissen. Antec Sonata Quiet my ASS!)

 

-KJ

Tja om den er sort så kunne det vert inntresangt, den jeg har er ca 3 mnd gammel.

Lenke til kommentar
Nei, siden det er verktøy som jeg bruker i jobben kjøper jeg kun proffverktøy, hadde det vært til hobbybruk hadde jeg nok satset på en helt annen kvalitet/pris.

Men i ene siden har jeg tenkt å ha dør, her er jeg usikker på hva jeg skal velge, en løsning er jo å tilpasse/omarbeide en dør fra et "ferdigkabinett som jeg har stående. Noen forslag/meninger.

bosch i jobben som snekker? hmm. her hos meg er det dewalt som teller når man snakker om proffverktøy. men det var offtopic. er selv snekker og skal følge nøye med denne tråden. gleder meg. skal selv gå igang med noe.

Lenke til kommentar
Jepp Bosch pro verktøy , dette har vist seg veldig bra og så har de topp service, har noe røket har de sendt nytt uten spørsmål, har også litt dewalt bare at det står Elu på mitt(det var det de het før de skiftet navn)

i know. bosch er bra til ikke så dyr penge. betaler vel litt for mye for dewalt merket ja. men, enyway,, stå på.. dette blir konge.

Lenke til kommentar
Den så jo ikke så dum ut den da .

Har forresten fått positive svar på Sponsing av utstyr til dette prosjektet også, blir spennende dette :yes:

Sponsing :wow:

 

Den som var så heldig ja.

Du hadde et par flere hullsager enn jeg har.

 

Vel en snekker, som heter Snekker'n, som snekker et trekabinett.

Det kan jo ikke gå galt ;)

 

EDIT: Forresten det med 90graders buer i plexi. Det går fint ann uten den store buen, men det blir nok aldri pent. Du må bruke noe for å presse buen inn og det setter merker selvfølgelig.

(Prøvde dette selv i mitt prosjekt for å få toppplaten og fronten i et stykke. Selv etter å ha lagt på film så ses det altfor godt for å være foran på et kabinett. Men som hk tray kan det jo gå. Hvis du matter det kan det hvertfall bli bra)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Har bøyd plexien til 90 grader uten at den fikk merker (varmet den opp) men regner med at det blir merker om jeg skal unngå for stor bue.

Sponsing, ja ny vannkjøling til prosjektet er i boks med bla RBX blokk til cpu :thumbup:

Legger ut full oversikt over sponsorer når disse er i boks, synest det er bra at enkelte webshopper støtter slike prosjekt.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Jepp Bosch pro verktøy , dette har vist seg veldig bra og så har de topp service, har noe røket har de sendt nytt uten spørsmål, har også litt dewalt bare at det står Elu på mitt(det var det de het før de skiftet navn)

Må bare rette deg litt der. DeWalt er eldre enn Elu. DeWalt kjøpte opp Elu for noe år siden når de gikk inn på forbrukermarkedet, og hele sulamitten eies av de som også eier Black&Decker.

 

Litt pirkete er jeg.....hehe

 

Morsomt prosjekt. Selv driver jeg med en flåte, men det passer jo ikke akurat under pc ting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...