bortevekk Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg syns ikke de gutta som poserer sånn er så veldi sjarmerende jeg
enden Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg syns ikke de gutta som poserer sånn er så veldi sjarmerende jeg Får jeg tjangs på deg eller?
bortevekk Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg syns ikke de gutta som poserer sånn er så veldi sjarmerende jeg Får jeg tjangs på deg eller? Ja viss du ikke driver å posere på den måten Jenter skal sjarmeres på andre måter
b-real Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg syns ikke de gutta som poserer sånn er så veldi sjarmerende jeg Får jeg tjangs på deg eller? Bad doggy! På plass! Sitt! DEKK! Flink gutt
Putekos Skrevet 25. april 2004 Forfatter Skrevet 25. april 2004 Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg syns ikke de gutta som poserer sånn er så veldi sjarmerende jeg Tror ikke de guttene der sitt formål er å "sjarmere", akkurat.
sluffy Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Må si at jeg har mer sansen for Brandon Lee enn for Bruce Lee, men synd at begge to er døde...
bortevekk Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg syns ikke de gutta som poserer sånn er så veldi sjarmerende jeg Tror ikke de guttene der sitt formål er å "sjarmere", akkurat. Nei Nei, men allikavel
VeXx Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Gutter, dere er mer aktive her enn i machotråden enn i babethreaden! Hva skjer ???
DDDD Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Gutter, dere er mer aktive her enn i machotråden enn i babethreaden! Hva skjer ??? Man må jo prøve noe nytt her i livet
knut-eirik Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 sikkert noen som holder på å komme i kontakt med sin femenine side.
Onkel Kompost Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 sikkert noen som holder på å komme i kontakt med sin femenine side. Godt mulig. Jeg vurderte selv å kaste inn et bilde siden det ser ut som det er hårløse muskelknuter som er greien her... Så nemlig et flott bilde i Dagbla' Lørdag el Søndag. Det fra VM i bodybuilding. Var en kar der som best kan beskrives med et begrep fra bondeverdenen, namlig fetypen Belgian Blue ellert noe...
darkness| Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 HalTan: jeg tror jeg skal begynne å spamme ned babethreaden
Suppelars2k Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 HalTan: jeg tror jeg skal begynne å spamme ned babethreaden Be my guest.
ballemann Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 ok, her kommer jeg... enjoy snowdog wannabe vanlig positur
Purify Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 (endret) *slettet* (var en tjukk fyr ) Endret 2. mai 2004 av Purify
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå