Skillz Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Er det i det hele tatt mulig? Har ikke linje til å laste ned hele sp'n så lurte jeg på om det er mulig få usb 2 til å virke på en annen måte
Jon-d Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Tror det vil være smartere å heller finne en annen måte å få tak i SP1 uten å måtte laste den ned selv... F.eks få en kompis til å brenne den til deg. ...men jeg er nesten frista til å tro at problemet ditt er at du ikke kan legge inn SP1 pga ukurrant serialnr? Jeg mener... Uansett om du har analogt modem er det vel ikke noen big deal å laste ned 100MB eller hva det nå er? Sett den igang før du legger deg
J0ppe Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Vet det går an å laste ned service pack 1 som en fil fra microsft sine sider, uten å bruke windows update.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Vet det går an å laste ned service pack 1 som en fil fra microsft sine sider, uten å bruke windows update. Men du får ikke installert den. Jeg har driver jeg kan uppe hvis du ikke finner på google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå