Gå til innhold

Hvorfor redde Allyse?


Messias^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg står det ikke noe på underskriftssida. Kan ikke være særlig oppegående de som driver med dette.

 

Burde ikke være lov å ha slikt i siggen heller. Hvis forumet har bestemt at Allyse skulle ut, så har de det. Samme grunn som det ikke er lov å klage over å ha fått advarsler i forumet, eller kritisere moderering.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Hvis forumet har bestemt at Allyse skulle ut, så har de det. Samme grunn som det ikke er lov å klage over å ha fått advarsler i forumet, eller kritisere moderering.

Det der er dumt (unnskyld at jeg sier det, men det er det). Saken er at avgjørelsen om å sparke allyse ut av alle stillinger og statuser han hadde nettverket etter min mening er feil, så totalt fatalt feil. Kan dessverre ikke si konkret hva tingene dreier seg om, men saken er rett og slett på grensen til latterlig. Får å si det slik: det ser ut til at feil mann sparket. Så enkelt er det, og jeg liker det ikke og det vet nok Martin og Per Øivind :green:

Lenke til kommentar

Jeg finner det litt merkelig at dette er et hysjtema, da jeg har lagt merke til at en rekke moderatorer ønsker å få luftet temaet og diskutert dette. Det er bare på denne måten en kan bli ferdig med saken en gang for alle.

 

Hvis ikke de utestengte vil skjule noe, hvorfor skal da admins gjøre dette?

Lenke til kommentar

rimelig morro å lese.. noen moderatorer sier litt, andre sier hysj hysj .. tydeligvis noen her som har gjort noe.. og nå virker det som de ikke helt vet om det var riktig? uansett.. kom med info til oss brukere da? så kan vi komme med om det var rett eller galt? :p thihi

Lenke til kommentar

Er ikke det litt naturlig å tenke at personalsaker behandles innenfor bedriften

eller organisasjonen ? Tror ikke slike saker er ment for offentligheten.

Man har arbeidsmiljølovens paragrafer til å benytte seg av hvis

tingene ikke er korrekt behandlet. (event. arbeidsretten)

Lenke til kommentar
Jeg finner det litt merkelig at dette er et hysjtema
No shit... Har Hardware-ledelsen en god grunn for hendelsen (hvilket de ikke har) har de ingen ting å skjule. Kommentarer som "Vi ønsker ikke å debattere medarbeidersaker offentlig." viser bare hvor god grunn de har for å sparke allyse. Når jeg i tillegg må skrive en 7-8 mailer før jeg som medarbeider i Amotor får noe som under strek tvil kan kalles en forklaring, ja da har ledelsen virkelig en "god" grunn.

 

Dr3as: jeg skulle så gjerne sagt hva det hele dreier seg om, men jeg har dessverre lovet å holde innholdet i mailene internt. Men det hindrer meg ikke i å si at saken fikk et feil resultat.

 

Edit: skulle noe få advarsel eller andre reaksjoner for å si noe om saken her så PM meg.

Endret av ernie85
Lenke til kommentar

jeg skjønner godt hvorfor du ikke kan si noe.. ville blitt feil om du som ikke har noe med dette å gjøre skulle kommet med slike opplysninger.

 

Og dem som faktisk har gjort dette mener vel at vi brukere ikke trenger å vite det.. men når en person som allyse får "sparken" så interesserer det jo oss.. men men.. i mine øyne blir hw.no systemet mere og mere rar/useriøst..

Lenke til kommentar
jeg skjønner godt hvorfor du ikke kan si noe.. ville blitt feil om du som ikke har noe med dette å gjøre skulle kommet med slike opplysninger.

 

Og dem som faktisk har gjort dette mener vel at vi brukere ikke trenger å vite det.. men når en person som allyse får "sparken" så interesserer det jo oss.. men men.. i mine øyne blir hw.no systemet mere og mere rar/useriøst..

Ja, det begynner å bli litt merkelig det her. Begynner å få det samme inntrykket som deg. Altså at nettverket er rart og useriøst. Det er på en måte blitt et byrokrati hvor det bare er toppene som vet alt og får vite alt. Ta f.eks legaliseringen av modchips. Det står ikke noe om dette i de interne kanalene, jeg fikk vite om endringen av TST som sendte en klagePM etter at jeg stengte en tråd som omhandlet modchips. Det er bare et eksempel. Det finnes flere...

 

En annen ting er jo at nettverket (hovedsaklig Hardware) ikke er så basert på frivillig arbeid som man skulle tro. Hardware er en økonomisk mølle som spytter ut lønninger som er helt ok, men dette gjelder dog bare Hardware da og alle får selvsagt ikke like god lønn.

 

Edit: tror det er flere enn forumbrukerne som kan ha intresse av å høre hva som har skjedd... F.eks. bilimportører. De som vet hva tingene dreier seg om og hva jeg har skrevet til Martin og Per Øivind, vet at bilimportørene vil ha svært stor interesse for denne konflikten.

 

Edit: jeg ønsker å påpeke at saken ikke dreier seg om penger slik det videre nedover har blit antatt.

Endret av ernie85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...